Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 298 van 410 EersteEerste ... 198248288296297298299300308348398 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.971 t/m 2.980 van 4091
  1. #2971
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Hoeveel pedals kun je op de 70 kwijt?
    Big Muffs, of Mooer mini's?

  2. #2972
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    zodra je modelling amps met "bionic spirit tone generator" chips geadverteerd ziet worden, dan gaat bij mij gelijk het licht uit eigenlijk
    Ja, nou ja, goed, het is wel weer omgeven met wat marketing-bull, maar als het goed klinkt moet dat niet uitmaken toch? Het lijkt me iig wel een zeer praktisch ding voor muzikanten die zelf met hun spullen moeten slepen, -spelen in bezemkasten, en -wonen in rijtjeswoningen- of flats met kartonnen muren.

    Remork sluiten.
    Laatst gewijzigd door Remork1970; 24 september 2018 om 20:34

  3. #2973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    Ja, nou ja, goed, het is wel weer omgeven met wat marketing-bull, maar als het goed klinkt moet dat niet uitmaken toch? Het lijkt me iig wel een zeer praktisch ding voor muzikanten die zelf met hun spullen moeten slepen, spelen in bezemkasten, en wonen in rijtjeswoningen- of flats met kartonnen muren.

    Remork sluiten.
    da's ook weer waar.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #2974
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Jan van der Meij heeft nog een '74 Phase90 te koop. Wil hij 225 voor hebben.
    Bedankt voor de tip, maar niet meer nodig. De Maxon blijft voorlopig op m'n bordje staan.

  5. #2975
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik had even gas voor dit veel te dure gedrocht. Met nutubes jawel. Blijkt dat je de 2 kanalen niet kunt footswitchen.........
    ............ ....................... !
    PS. Ik kon de amp niet meer vinden op de Vox site, dus deze maar gebruikt. excuus. Maar ook wel grappig dat ie er als scherp geprijsd op staat whoehaaaa!!
    https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...BoC358QAvD_BwE
    Ja, dat is typisch Vox.
    Op mijn AC30cc2 destijds ook; topboost, allerlei voicings, trebleboost, maar uiteindelijk plug je in, en daar doe je het mee.
    Vind ik prima.
    Meer heb ik niet nodig these days.
    Maar als de toeters en bellen erop zitten; waarom niet ff e.e.a. switchable maken ?
    Snap die jongens ook niet.

  6. #2976

    Standaard

    Ivm mogelijke bandwissel waardoor meerdere sounds nodig zijn. Vreselijke drang om het board aan te passen met bijbehorende GAS aanval. Enigszins betaalbaar en voldoende opties.


  7. #2977
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard



    Meteen GAS voor iets dat ik nooit ga kopen waarschijnlijk.
    Te kwetsbaar voor me, en men vraagt belachelijke prijzen.
    Zou goed zijn als Fender met een RI hiervan kwam, want soundwise, OEF.

  8. #2978
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Maar jij hebt toch net een mooie Guild gekocht en nu al terug GAS ! 😉
    Ter zake : Je zou eens naar de Yamaha reface reeks kunnen kijken , daar zit ook een versie tussen met een Rhodes imitatie. Reface reeks heeft mini toetsen maar je kan via MIDI een masterklavier aansluiten.

  9. #2979
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Piano GAS, dat werk anders, 't is niet of, 't is en & ik vermoed dat ik soundwise Rhodes materiaal ben.
    Dank voor de tip.
    Maar 't is... ik ben niet zo van de midi oplossingen, juist daarom ook; Rhodes; plug in & play.

  10. #2980
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Ik heb ook liefde voor de Rhodes maar het maakt deel uit van een soort rare... geen idee hoe je zo'n typische selectie wil noemen maar er zit een logica in.
    Naast de Rhodes en de B3 (natuurlijk) zit daar ook de mini Moog, Roland Space Echo, Shin EI Uni Vibe, Fender reverb, leslie...
    kan nog wel even door gaan.
    het is geen sentiment maar een voorkeur voor mechanische beweging en oplichtende dingen zoals buizen, vu meters en kattenogen.
    Ik had vroeger een Hohner Pianet, poor men's Rhodes, daar had ik wilde plannen voor maar ik hing, toen al, teveel aan de Rhodes sound om dat ding serieus te nemen.
    Bovendien ben ik geen Stevie Wonder die met de broer van de Pianet hele mooie dingen kon doen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top