Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 300 van 410 EersteEerste ... 200250290298299300301302310350400 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.991 t/m 3.000 van 4091
  1. #2991
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zeker voor van Halen dingetjes supervet pedaaltje.

  2. #2992
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Ik zeg: Boss PH-1r. Iets uitgebreider instelbaar. Geen vervormende mid peak. Classic 4-stage sound. You can thank me later.
    De Phase 95 is ook leuk (script/block, 45/90, small footprint) errug fijn ding ook.

  3. #2993
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik zeg Ross Phaser; ontzettend "muzikaal", heel "rijk" en nooit snerpend of te dof. Bestest phaser die ik ken.

  4. #2994

    Standaard

    Ik ben ook wel in de markt voor een effectpedaal. Ik ben druk aan het oefenen met Slayer-riffs en met gain-etc. kan ik niet de jusite sound bereiken. Heb al wat geluisterd (op YouTube) en heb wel interesse in een Boss Metal Core. Of weet iemand soms andere effectpedalen?

    Mijn leraar heeft dat Richie Kotzen apparaat, vind ik ook goed klinken, maar gelijk een stuk duurder (ook veelzijdigers, dus misschien...)

  5. #2995
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Metalcore 1x getest, en ik vond m brr.
    Maar dat kan voor iemand anders anders zijn uiteraard.
    Bedenk wel dat slayer eigenlijk helemaal niet zo veel gain gebruikt. En veel mid.

  6. #2996
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik zeg: Boss PH-1r. Iets uitgebreider instelbaar. Geen vervormende mid peak. Classic 4-stage sound. You can thank me later.
    De Phase 95 is ook leuk (script/block, 45/90, small footprint) errug fijn ding ook.
    Juist die mid peak vind ik, in combinatie met drive zo gaaf. Maar clean wordt ik niet zo blij van dat ding, beetje zeeziek zelfs.
    Of het aan component toleranties ligt, of het pedaal echt anders klinkt weet ik niet, maar mijn beperkte ervaring met de 95 is dat ie echt anders klinkt dan de 90. Minder laag, of meer hoog, of zo.

  7. #2997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Bedenk wel dat slayer eigenlijk helemaal niet zo veel gain gebruikt. En veel mid.
    Thanks, ik ga nog wel wat draaien aan de knoppen....

    Ik ga nog wel eens een middagje spelen bij de muziekwinkel met diverse effecten, kijken wat ik het vetst vind klinken.

  8. #2998
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    De Metal core is digitaal dacht ik. Ik zou met scheurpedalen toch altijd nog voor analoog gaan. Ik ben een liefhebber van de Metal zone maar daar moet je wel van houden. Wellicht eens de good old Boss DS-1 distortion proberen, is nog voordelig ook.
    Laatst gewijzigd door Brad; 17 oktober 2018 om 18:14

  9. #2999
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ze kosten geen drol en klinken best goed.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #3000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ze kosten geen drol en klinken best goed.
    Thanks, die staat nu ook op de shortlist...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top