Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 297 van 410 EersteEerste ... 197247287295296297298299307347397 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.961 t/m 2.970 van 4091
  1. #2961
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Haha, had ik laatst ook. Nét te lang getwijfeld!
    Nondeju... sla net m'n laptop open en zie de MP advertentie nog staan in mijn niet ververste bowser. Van 12 juli! En net in het nachtje dat ik er over wil slapen...

  2. #2962
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.937

    Standaard

    Of ik er GAS van ga krijgen weet ik niet maar het ziet er zeer interessant uit allemaal!

    http://hughes-and-kettner.com/produc...ck-spirit-200/

    Remork sluiten.

  3. #2963
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Het lijkt erop dat ik GAS heb ontwikkeld voor een Suhr modern satin in kleur wit met Floyd Rose......maar weer wachten tot het over is....

  4. #2964
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nog steeds een goeie attenuator met speakersimulatie. En een T-Rex Road Case-Major, mede omdat ie nu ineens veel goedkoper is. En een Phase 90/95, al dan niet EVH. Iets met script in ieder geval. Lelijk, dat niet te onderdrukken gevoel waarvan je zeker weet dat het tot een aanschaf komt.
    Nou, die gasaanval is wel genezen. De Road Case Major blijkt wel heel erg major en niet te doen op die postzegels waar we soms met vier man (misschien binnenkort vijf) op moeten optreden, dus valt om praktische reden af. Het Phase90 verhaal valt ook af. Blijkt dat de Maxon PT-999, die dus al op m'n bordje staat, wel heel erg veel lijkt op een Phase90 en z'n vele varianten. Wist ik niet, maar nu dus wel nog een gasaanvalletje minder. Blijft alleen een goeie attenuator met line-out knagen...

    edit: Oké, dit is wel heel slecht... De Road Case-Major is veel te groot, maar dat was de Road Case-70 dus niet en laat die nou net ook in de aanbieding zijn bij Thomann. Oeps! Gekocht!
    Laatst gewijzigd door Brum; 23 september 2018 om 15:49

  5. #2965
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nou, die gasaanval is wel genezen. De Road Case Major blijkt wel heel erg major en niet te doen op die postzegels waar we soms met vier man (misschien binnenkort vijf) op moeten optreden, dus valt om praktische reden af. Het Phase90 verhaal valt ook af. Blijkt dat de Maxon PT-999, die dus al op m'n bordje staat, wel heel erg veel lijkt op een Phase90 en z'n vele varianten. Wist ik niet, maar nu dus wel nog een gasaanvalletje minder. Blijft alleen een goeie attenuator met line-out knagen...

    edit: Oké, dit is wel heel slecht... De Road Case-Major is veel te groot, maar dat was de Road Case-70 dus niet en laat die nou net ook in de aanbieding zijn bij Thomann. Oeps! Gekocht!
    Hoeveel pedals kun je op de 70 kwijt?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #2966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    Of ik er GAS van ga krijgen weet ik niet maar het ziet er zeer interessant uit allemaal!

    http://hughes-and-kettner.com/produc...ck-spirit-200/

    Remork sluiten.
    zodra je modelling amps met "bionic spirit tone generator" chips geadverteert ziet worden, dan gaat bij mij gelijk het licht uit eigenlijk

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  7. #2967
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    zodra je modelling amps met "bionic spirit tone generator" chips geadverteert ziet worden, dan gaat bij mij gelijk het licht uit eigenlijk

    ... en de pijltjes staan helemaal de verkeerde kant op! Wasdavoornding. Ik zeg niet aan beginnen hoor.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #2968
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Hoeveel pedals kun je op de 70 kwijt?
    Beetje vergelijkbaar met een Pedaltrain Classic 2 qua grootte. Die heb ik nu en zit een wah pedaal en 9 pedalen op, waarvan één micro formaat.

  9. #2969

    Standaard

    Ik had even gas voor dit veel te dure gedrocht. Met nutubes jawel. Blijkt dat je de 2 kanalen niet kunt footswitchen.........
    ............ ....................... !
    PS. Ik kon de amp niet meer vinden op de Vox site, dus deze maar gebruikt. excuus. Maar ook wel grappig dat ie er als scherp geprijsd op staat whoehaaaa!!
    https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...BoC358QAvD_BwE

  10. #2970
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nou, die gasaanval is wel genezen. De Road Case Major blijkt wel heel erg major en niet te doen op die postzegels waar we soms met vier man (misschien binnenkort vijf) op moeten optreden, dus valt om praktische reden af. Het Phase90 verhaal valt ook af. Blijkt dat de Maxon PT-999, die dus al op m'n bordje staat, wel heel erg veel lijkt op een Phase90 en z'n vele varianten. Wist ik niet, maar nu dus wel nog een gasaanvalletje minder. Blijft alleen een goeie attenuator met line-out knagen...

    edit: Oké, dit is wel heel slecht... De Road Case-Major is veel te groot, maar dat was de Road Case-70 dus niet en laat die nou net ook in de aanbieding zijn bij Thomann. Oeps! Gekocht!
    Jan van der Meij heeft nog een '74 Phase90 te koop. Wil hij 225 voor hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top