Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Goed adres voor gitaar onderhoud en reparatie in Utrecht

    Beste mensen,

    Ik heb een Ibanez SA120CN, een niet al te dure gitaar van al weer een jaartje of 7 oud. Ik heb er zelf vrij weinig aangedaan, gezien de kennis simpel weg ontbreekt. Het wordt daarom tijd dat er eens een keer goed naar wordt gekeken. Er zit wat buzz op op de lage E en A snaar, de hoge E snaar komt soms naast het fretboard terecht en blijft achter de humbucker hangen en ik vrees dat de frets afgevlakt moeten worden. Kort om, er moet eens door iemand met verstand naar gekeken worden. Kan iemand mij een adres in Utrecht hiervoor aanraden?
    Let there be Light..... There was Light!
    Let there be Drums..... There was Drums!
    Let there be Guitar..... There was Guitar!
    Ooooh Let There Be Rock!

  2. #2

    Standaard

    Ik ben zelf laatst goed geholpen door Rob's gitaar reparatie shop.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #3

    Standaard

    ik heb altijd erg goede ervaringen met JW :http://www.jweleveld.nl/ ..zit in Vianen

  4. #4

    Standaard

    J-W rekent voor een afstelbeurt 75 euro. Dat is wel echt het maximale wat ik er voor uit wil geven. Is dat een normale prijs?
    Let there be Light..... There was Light!
    Let there be Drums..... There was Drums!
    Let there be Guitar..... There was Guitar!
    Ooooh Let There Be Rock!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkrazer Bekijk bericht
    J-W rekent voor een afstelbeurt 75 euro. Dat is wel echt het maximale wat ik er voor uit wil geven. Is dat een normale prijs?
    Voor je iemands prijzen op het net sodeflikkert kan je die persoon ook eerst zelf vragen wat hij voor die prijs precies doet.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Ach man, maakt toch niet uit? Of hij het nou hier vraagt, of aan de persoon zelf, maakt waarschijnlijk helemaal geen verschil... Mensen die bij hem langsgeweest zijn kunnen even goed vertellen wat hij gedaan heeft voor die prijs. En wat maakt het uit als hij die prijs op het internet 'sodeflikkert'? De prijs staat namelijk al online..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Voor je iemands prijzen op het net sodeflikkert kan je die persoon ook eerst zelf vragen wat hij voor die prijs precies doet.
    Ik weet niet waar je moeilijk over loopt te doen, die J-W heeft gewoon een prijzen lijst op zijn website staan. Ik vraag gewoon wat een normale prijs is voor een afstelbeurt. En dat is wat mij betreft een hele valide vraag.
    Let there be Light..... There was Light!
    Let there be Drums..... There was Drums!
    Let there be Guitar..... There was Guitar!
    Ooooh Let There Be Rock!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkrazer Bekijk bericht
    Ik weet niet waar je moeilijk over loopt te doen, die J-W heeft gewoon een prijzen lijst op zijn website staan. Ik vraag gewoon wat een normale prijs is voor een afstelbeurt. En dat is wat mij betreft een hele valide vraag.
    Ik vind het een hoop geld, een standaard afstelbeurt zou niet meer dan 5 tientjes moeten kosten + bijkomende kosten voor de ander zaken die je aangeeft...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  9. #9

    Standaard

    Tja, als de frets ook nog gevlakt moeten worden kan je beter een nieuwe kopen. Ik zie ze staan (nieuw) van € 219,-- tot € 249,--. Misschien een GN'er bij je in de buurt die ernaar wilt kijken.

  10. #10

    Standaard

    Als je wel eens in de buurt van Haarlem komt zou ik zeker de Alphenaar overwegen. Daar werkt een van de beste gitaarbouwers die ik tegen ben gekomen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top