Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 379 van 410 EersteEerste ... 279329369377378379380381389 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.781 t/m 3.790 van 4091
  1. #3781
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Dank iets met borstkanker, ik kan net zo goed even linken: https://scholarlypublications.univer...e/1887/3154437

    Gretsch is me nu al van aardig wat kanten aangeraden, ga ik zeker proberen!

    Ik ga denk ik maar eens een tripje plannen naar Max Guitar in Den Haag en/of Dijkman in Alkmaar. En gitaren van vrienden en kennissen proberen natuurlijk.

  2. #3782
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.787

    Standaard

    Zelfs de beschikbaarheid van een Nederlandse summary was niet toereikend genoeg om mij met méér dan inderdaad ‘iets met borstkanker’ een beeld te gunnen in de materie waarop jij je de afgelopen jaren moet hebben gezwoegd en - uiteindelijk - bent gepromoveerd.
    Bij deze van harte gefeliciteerd, en dat er maar een prachtige gitaar (is een semi acoustic Gibby niets voor je?) bij je verzameling komen.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3783
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Gefeliciteerd Twoerd!

    Zaterdag wordt mijn rectifier opgehaald als het goed is en GAS voor een 6505+ neemt ongekende hoogtes aan. Ik zie alleen nog steeds geen op marktplaats verschijnen

  4. #3784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Dank iets met borstkanker, ik kan net zo goed even linken: https://scholarlypublications.univer...e/1887/3154437
    Mooi boekje! Je publicatielijst is ook niet bepaald verkeerd :-)
    Grappig, ik ben sinds een jaar postdoc bij Humane Genetica in Leiden. Daarvoor bij Tumor Immunologie in Nijmegen voor mijn promotie. Klein wereldje toch weer!

    Ik ben erg benieuwd naar de gitaar waar je op uit gaat komen, zie het topic wel tegenmoet ;-)

  5. #3785

    Standaard

    een akai mpk mini, past voor m'n monitor op m'n desk & kan ik m'n eigen ambient synth, bass en drumlijnen mee schrijven.
    Kan natuurlijk een band in a box pedaaltje kopen, maar daar wordt ik geen beter muzikant van omdat het pedaal dan alles voor me doet en ik 't nu wel zelf *moet* schrijven.
    I'm useless without a groove.

  6. #3786
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Mooi boekje! Je publicatielijst is ook niet bepaald verkeerd :-)
    Grappig, ik ben sinds een jaar postdoc bij Humane Genetica in Leiden. Daarvoor bij Tumor Immunologie in Nijmegen voor mijn promotie. Klein wereldje toch weer!

    Ik ben erg benieuwd naar de gitaar waar je op uit gaat komen, zie het topic wel tegenmoet ;-)
    En ik lag vandaag op de SEH in Nijmegen

  7. #3787
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Wat is er loos Erik? Ongevalletje of Corona?

  8. #3788
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Dank iets met borstkanker, ik kan net zo goed even linken: https://scholarlypublications.univer...e/1887/3154437

    Gretsch is me nu al van aardig wat kanten aangeraden, ga ik zeker proberen!

    Ik ga denk ik maar eens een tripje plannen naar Max Guitar in Den Haag en/of Dijkman in Alkmaar. En gitaren van vrienden en kennissen proberen natuurlijk.
    Ik heb ook een Baja, die ik her en der verbeterd heb (USA tuners, cts pots, Cavalier pickups), en die doet nu wel mee met de betere gitaren. Maar mocht ik in dezelfde situatie zitten, zou ik graag eens een paar Smitty’s, Guns en Maybachs willen vergelijken met die ik heb. Conclusie zou dan ook kunnen zijn dat het weinig beter wordt en dat ik dan een Gretsch koop.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #3789
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Wat is er loos Erik? Ongevalletje of Corona?
    Aanval van extreme benauwdheid in combinatie met steken in m'n linker borst. Huisarts raadde 112/ambulance aan en die vonden dat ik naar de SEH moest. Nahja, niets acuuts bleek uiteindelijk en nog steeds geen Covid-19.

  10. #3790
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Aanval van extreme benauwdheid in combinatie met steken in m'n linker borst. Huisarts raadde 112/ambulance aan en die vonden dat ik naar de SEH moest. Nahja, niets acuuts bleek uiteindelijk en nog steeds geen Covid-19.
    Niet zo mooi man, veel beterschap van mij!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top