Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 290 van 290 EersteEerste ... 190240280288289290
Weergegeven resultaten: 2.891 t/m 2.895 van 2895
    Senior Member

Standaard

Die Decimator ja....toevallig was ik me gisteren wat aan het oriënteren mbt noise gates.
    Mijn voorkeur zou zijn een gate die idd op je gitaar reageert, maar die verder fysiek in de fx loop zit.
    Vroegah had je alleen dat ding van Boss, maar nu heb je ook oa de noise clamp van mxr en de sentry van TC electronic. Heb je daar toevallig ervaring mee?

Senior Member

Standaard

Rocktron heeft toch ook een paar Hush pedaaltjes?

Senior Member

Standaard

O ja, die ook nog.
    Waren vroegah behoorlijk veel gebruikt bij de gitaristen van boze-meneren-muziek, ook in rack vorm.

Senior Member

Standaard

De Boss is nog wel bruikbaar, als je 'm in de 4 kabel methode gebruikt, maar heel erg super vind ik 'm persoonlijk ook niet. De MXR Smart Gate is wel oké, maar kan wat mij betreft niet tegen de Decimator op. De MXR Noise Clamp kan ik je ten zeerste afraden, die knijpt echt teveel mee af en werkt niet altijd even goed met wat meer gain. Ik heb de Noise Clamp nog ergens liggen, die mag je best 's proberen, met de kans dat ik 'm 'vergeet'. Van de noise gates waar ik ervaring mee heb, zijn die van ISP wat mij betreft wel duidelijk de beste. Die nieuwe van Fortin (Zuul?) schijnt ook erg goed te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee verder.

Senior Member

Standaard

Maar juist de noise clamp heeft een loop, itt de smartgate, ik zou verwachten dat dat dan juist beter zou werken, maar niet dus.
    De gate in mijn VR pedalpro werkt perfect, die pakt het gitaarsignaal als trigger aan het begin van de keten, met de gate zelf aan het eind.
    Enige kritiek ippppp0s dat ze dan de delay eigenlijk na de gate zouden moeten zetten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten