Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 403 van 410 EersteEerste ... 303353393401402403404405 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.021 t/m 4.030 van 4091
  1. #4021
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Fuk. Gekocht.

  2. #4022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Fuk. Gekocht.
    Laat je ons nog weten of hij goed bevalt?

  3. #4023
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Heb 'm gisteravond kunnen lenen en testen, wat wel de trigger was.

    Ik gebruik 't pedaal alleen voor m'n studio. Neem m'n gitaren nu nog direct op: interface in -> biasfx2. M'n 'sig' sound uit m'n live-periode heb in Bias nagemaakt en was acceptabel. Gister de DNA Virtual Tube -> analoge EHX Memory DLX -> Dream '65 -> Focusrite en ik was weer thuis. Dit heb ik gemist, ben echt onder de indruk van dit pedaal.

  4. #4024

    Standaard

    Dus wel een aanrader.

  5. #4025
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.070

    Standaard

    Niet bepaald gitaar gerelateerd, maar ik heb enorme gas voor een workstation/synth/sequencer.
    Ik heb ooit een Roland W30 van mijn broertje geerfd, en daar echt heel veel en lang plezier van gehad. Was meer een sampler/sequencer, geen interne klanken, alles van 3.5” floppy. Had er zelf toen wat klankmodules bij gekocht. Inmiddels alweer lang geleden overigens

    Inmiddels is mijn oog gevallen op een Korg M50, oud beestje, met 16 sporen sequencer en een gigantische shitload aan sounds en drumkits.
    Ding staat al voor me gereserveerd, dfit weekend of volgende week ophalen.

    Ik wil niet lopen kloten met een los MiDI/USB klavier, computer, interface, soft synths en software sequencer/recording, maar lekker oldskool en standalone hardware. Alles in 1 en meteen klaar en overal mee naar toe te nemen indien nodig of wenselijk.
    Evt later nog een Tascam of Zoom pocketstudio apparaatje erbij voor gitaar- en baspartijen.
    En ik heb er nu al gruwelijk veel zin an, hoop alleen niet dat het net als vroeger leidt tot chronisch nachtbraken..

  6. #4026
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Niet bepaald gitaar gerelateerd, maar ik heb enorme gas voor een workstation/synth/sequencer.
    Ik heb ooit een Roland W30 van mijn broertje geerfd, en daar echt heel veel en lang plezier van gehad. Was meer een sampler/sequencer, geen interne klanken, alles van 3.5” floppy. Had er zelf toen wat klankmodules bij gekocht. Inmiddels alweer lang geleden overigens

    Inmiddels is mijn oog gevallen op een Korg M50, oud beestje, met 16 sporen sequencer en een gigantische shitload aan sounds en drumkits.
    Ding staat al voor me gereserveerd, dfit weekend of volgende week ophalen.

    Ik wil niet lopen kloten met een los MiDI/USB klavier, computer, interface, soft synths en software sequencer/recording, maar lekker oldskool en standalone hardware. Alles in 1 en meteen klaar en overal mee naar toe te nemen indien nodig of wenselijk.
    Evt later nog een Tascam of Zoom pocketstudio apparaatje erbij voor gitaar- en baspartijen.
    En ik heb er nu al gruwelijk veel zin an, hoop alleen niet dat het net als vroeger leidt tot chronisch nachtbraken..
    Ja ik ken dat, gebruik soms nog in een nostalgische bui mijn Yamaha RM1x Sequence Remixer, ook een stand alone apparaat dat eigenlijk alles aan boord heeft van vette geluiden, mixer en effecten. Toch als ik snel wil werken gebruik ik een DAW zoals Ableton Live Suite of Reason 12.

    Laatst gewijzigd door miyaru; 18 mei 2023 om 08:50

  7. #4027
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Inmiddels is mijn oog gevallen op een Korg M50, oud beestje, met 16 sporen sequencer en een gigantische shitload aan sounds en drumkits.
    Ding staat al voor me gereserveerd, dfit weekend of volgende week ophalen.

    Ik wil niet lopen kloten met een los MiDI/USB klavier, computer, interface, soft synths en software sequencer/recording, maar lekker oldskool en standalone hardware. Alles in 1 en meteen klaar en overal mee naar toe te nemen indien nodig of wenselijk.
    Evt later nog een Tascam of Zoom pocketstudio apparaatje erbij voor gitaar- en baspartijen.
    En ik heb er nu al gruwelijk veel zin an, hoop alleen niet dat het net als vroeger leidt tot chronisch nachtbraken..
    Heb het juist andersom: in 1996 de toen nagelnieuwe Korg X3 gekocht. ’n Jaar of zeven geleden is de bijbehorende 3,5” flop kwijtgeraakt en is de Korg (te) lang van het lichtnet afgeweest waardoor het interne batterijtje leeg raakte: geen geluiden meer.
    Heb toen een (licht en makkelijk verplaatsbaar) Novation midi-keyboard gekocht en werk nu met de synth’s in Fruity Loops en de geluiden in Garage Band. Bevalt prima, temeer ik het alleen thuis gebruik.

    Maarre...veel plezier ermee!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #4028
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.070

    Standaard

    Er zit al wel een USB aansluiting op, de synth kan dienst doen als MIDI Controller, heeft ondersteuning voor diverse DAW’s, en Garageband heb ik ook.
    We gaan het zien. Maar ik zit al de hele dag qua werk achter de computer, ms wel juist fijn als dat hobbymatig ook ff niet hoeft.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 18 mei 2023 om 10:51

  9. #4029
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Boss RV-6. M'n Zoom 70CDR is reeds lang geleden ter ziele gegaan, mn ambience, flanger en CE-2 gebruikte ik 'm voor. Galm zou echt mooi zijn van de RV-6. Iemand er bekend mee?

  10. #4030
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Galm uit de Roland stal is altijd wel mooi. Maar ik zie dat 'ie zo'n 180 EUR kost en volgens mij is daar tegenwoordig wel meer voor te koop. Mooer en dat soort spul?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top