Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 281 van 410 EersteEerste ... 181231271279280281282283291331381 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.801 t/m 2.810 van 4091
  1. #2801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Soms zit het mee. De Tumnus Deluxe kost hetzelfde als de mini! De verleiding wordt nu wel heel groot.
    Heb ik net in het weekend zo'n Tumnus Deluxe besteld, lees ik op The Gear Page dat er een bad batch is. Die geeft kennelijk een hevige volume drop met sommige (?) analoge pedalen erachter. Nou ja, ik ga het wel zien als morgen het pedaal wordt bezorgd.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #2802

    Standaard

    En jawel hoor, mijn Tumnus geeft ook die volume drop als ik er een ander (true bypass) pedaal achter zet. En alleen als het andere pedaal uit staat.

    Ik heb een mailtje gestuurd naar Brian Wampler. Hij zegt althans op The Gear Page dat hij dan meteen een vervangingsexemplaar opstuurt. Hopelijk geldt dat ook buiten de USA.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #2803
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    En jawel hoor, mijn Tumnus geeft ook die volume drop als ik er een ander (true bypass) pedaal achter zet. En alleen als het andere pedaal uit staat.
    Hoe kan de Tumnus weten dat er een pedaal in true bypass achter staat?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #2804
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Zou dat een uitgangsimpedantie foutje zijn?

  5. #2805
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Voor één van die Hotone mini topjes van 5W.

  6. #2806
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Voor één van die Hotone mini topjes van 5W.
    Zou je nou niet eens een fatsoenlijke buizen versterker willen hebben na al die kleine transistor dingetjes?

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  7. #2807
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vind een trasistorbak minstens zo fatsoenlijk als een buizenbak.

  8. #2808

    Standaard

    Ik krijg een nieuwe Tumnus Deluxe rechtstreeks van Wampler. Goede klantenservice! En zo weet ik tenminste zeker dat het pedaal uit een goede batch komt.
    Alleen vraag ik me nu achteraf af of zo'n vervangingsexemplaar wel langs onze vrienden van de invoerbelasting komt zonder dat ik onterecht moet bijbetalen.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  9. #2809
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Serieus... Net een Maxon VOP-9 aangeschaft... Ook een erg tof pedaal voor mijn booster vereisten hoor... Maar dan kom je ineens die Wampler Tumnus Deluxe tegen godnondeju! Erg veelbelovende filmpjes en ik hoop dat die Klon onzinnige prijzen nu voor eens en altijd tot de prullenbak zijn verwezen. Absoluut geen verwijtende toon naar mensen die zo'n Klon naar mijn idee voor veel te veel hebben aangeschaft, maar stiekem...

  10. #2810
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Ik krijg een nieuwe Tumnus Deluxe rechtstreeks van Wampler. Goede klantenservice! En zo weet ik tenminste zeker dat het pedaal uit een goede batch komt.
    Alleen vraag ik me nu achteraf af of zo'n vervangingsexemplaar wel langs onze vrienden van de invoerbelasting komt zonder dat ik onterecht moet bijbetalen.
    Om te beginnen zijn dat je vrienden niet. Die zeggen, He! Waar gaat dat naar toe? Mogen we even vangen ja!
    Maar ik weet niet wat men op de rekencomputer gaat invoeren wanneer het bedrag op nul staat.
    20% van 0 = euh.....
    Misschien dat ze even op Thomann gaan kijken wat zoiets kost. Maar misschien zegt er iemand, ach, die Mountainman heeft al zoveel kosten en narigheid gehad, we strijken met onze hand over het hart en zien het als een schenking.
    Wel de administratie in rekening brengen want we zijn misschien niet de beroerdste, we zijn gekke Gerritje ook niet.
    Spannend!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top