Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 290 van 410 EersteEerste ... 190240280288289290291292300340390 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.891 t/m 2.900 van 4091
  1. #2891
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Die Decimator ja....toevallig was ik me gisteren wat aan het oriënteren mbt noise gates.
    Mijn voorkeur zou zijn een gate die idd op je gitaar reageert, maar die verder fysiek in de fx loop zit.
    Vroegah had je alleen dat ding van Boss, maar nu heb je ook oa de noise clamp van mxr en de sentry van TC electronic. Heb je daar toevallig ervaring mee?

  2. #2892
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Rocktron heeft toch ook een paar Hush pedaaltjes?

  3. #2893
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    O ja, die ook nog.
    Waren vroegah behoorlijk veel gebruikt bij de gitaristen van boze-meneren-muziek, ook in rack vorm.

  4. #2894
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    De Boss is nog wel bruikbaar, als je 'm in de 4 kabel methode gebruikt, maar heel erg super vind ik 'm persoonlijk ook niet. De MXR Smart Gate is wel oké, maar kan wat mij betreft niet tegen de Decimator op. De MXR Noise Clamp kan ik je ten zeerste afraden, die knijpt echt teveel mee af en werkt niet altijd even goed met wat meer gain. Ik heb de Noise Clamp nog ergens liggen, die mag je best 's proberen, met de kans dat ik 'm 'vergeet'. Van de noise gates waar ik ervaring mee heb, zijn die van ISP wat mij betreft wel duidelijk de beste. Die nieuwe van Fortin (Zuul?) schijnt ook erg goed te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee verder.

  5. #2895
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Maar juist de noise clamp heeft een loop, itt de smartgate, ik zou verwachten dat dat dan juist beter zou werken, maar niet dus.
    De gate in mijn VR pedalpro werkt perfect, die pakt het gitaarsignaal als trigger aan het begin van de keten, met de gate zelf aan het eind.
    Enige kritiek ippppp0s dat ze dan de delay eigenlijk na de gate zouden moeten zetten.

  6. #2896
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    GAS voor een line 6 helix of iets dergelijks; mijn gitaarzooi staat op zolder, da's nu geen hobby daar, iets mobielers zou niet gek zijn!

  7. #2897
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    GAS voor een line 6 helix of iets dergelijks; mijn gitaarzooi staat op zolder, da's nu geen hobby daar, iets mobielers zou niet gek zijn!
    Doen. Kan t je aanraden. En ik ben geen pro maar ook geen fanboi die net 2 maanden speelt. Ik heb best ervaring met multi fx en de Helix is bang voor buck. De LT nog meer, tsjek even of je al die I/O nodig hebt. Je kunt er echt bruikbare sounds uithalen, overtuigend genoeg, 100% werkbaar.

  8. #2898
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Er is niks dat ik aan I/O's zou missen bij de LT, dat weet ik zeker.
    Maar die scribble strips....mijn gear fetish hart gaat daar sneller van kloppen
    Ik wil ook al jaren zo'n RJM midi controller vanwege de gekleurde te programmeren displays, maar heb het nooit kunnen verantwoorden om te kopen.

  9. #2899
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Er is niks dat ik aan I/O's zou missen bij de LT, dat weet ik zeker.
    Maar die scribble strips....mijn gear fetish hart gaat daar sneller van kloppen
    Ik wil ook al jaren zo'n RJM midi controller vanwege de gekleurde te programmeren displays, maar heb het nooit kunnen verantwoorden om te kopen.
    Haha da's pas echt GAS ja. Ik snap t wel, als ik eerlijk ben, maar geef er nooit echt aan toe. Ik houd t liever functioneel en betaalbaar. Ik bedoel ik kan ook een Fractal 2 XXXXXL of whatever kopen, maar als een Helix LT ook goede sounds kan maken is dat voor mij voldoende. Maar ik snap je drang naar LEDjes en kleurtjes wel. Qua mobiele telefoons geef ik dan wel meestal toe en wil ik op dat moment de beste en grootste.

  10. #2900
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Ik zit alweer wekenlang te gassen op een Line 6 HX. Niet dat die erg duur is, maar voor mij wel een uitgaaf. En in deze tijd van het jaar is het lastig uit te leggen dat die nieuwe broek voor de kinderen toch echt even moet wachten ivm een hoognodige aanschaf van papa. Ik ga maar een potje aanleggen denk ik.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top