Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 139

Discussie: Pinkpop 2010

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Misschien is haten in dit geval nog niet helemaal juist bewoord, maar je kunt niet ontkennen dat er veel mensen zijn (ik doel dus niet per se op jou) die dat soort bands hun geluk niet gunnen, en ze slecht noemen ("haten") omdat ze bij een groot label zitten.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  2. #32

    Standaard

    Voor degenen die bij voorbaat alles al afzeiken: kijk ff goed naar wat de gitarist van Pink qua spel in huis heeft en hang je gitaar aan de wilgen... en zo'n strot als dat kleine meiske hebben der ook maar weinig... of je de liedjes leuk vindt is weer een ander verhaal natuurlijk, 't is typisch amerikaans dat wel.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2009
    Locatie
    Wetteren (bij Gent)
    Berichten
    399

    Standaard

    Hanson > Pink
    Te koop: Randall RX 15W oefenampje in nieuwstaat, mag weg voor €30... Niet misse prijs voor een oefenampje!
    Gezocht: tweedehands V30 2x12 / Dunlop Crybaby Wah tegen een goeie prijs.

  4. #34
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeadHerring Bekijk bericht
    Hanson > Pink
    +1 voor de nostalgie

    Maar over het algemeen toch wel -1...

    Pink heeft genoeg nummers waar ik wel van kan genieten. Ik vind het ook wel gaaf dat ze zich niet aan 1 genre bindt, maar zowel rock, hiphop, pop en r&b nummers heeft en dat allemaal gewoon goed neerlegd.

    Ik sta persoonlijk niet te springen om haar live te zien, en ik vind het een beetje raar dat ze op pinkpop staat, maar ik kan haar muziek en haar talent wel waarderen.

  5. #35

    Standaard

    Een van de grootste verassingen voor mij ooit waren de Sugarbabes op pinkpop 2006, normaal als ik ze op tv ziet krijg ik brok neigingen, maar live klonken ze eigenlijk best wel goed... Dus don't be fooled by the name...
    Let there be Light..... There was Light!
    Let there be Drums..... There was Drums!
    Let there be Guitar..... There was Guitar!
    Ooooh Let There Be Rock!

  6. #36

    Standaard

    ik ben ff beniewd hoe lang het duurde vorig jaar voordat de 3 dagen kaarten waren uitverkocht, ik heb er NU AL een gekocht maar was dat nodig??
    - Ibanez Bass - Active Soundgear
    - Ibanez GRS 200 - Dimarzzio Super Distortion.
    - Fender Ultra Strat 1998 - Seymour Duncan JB-4
    - Status Graphite Energy Bass Headless 4 String
    - Acoustische Klasieke Gitaar - Elixer String model.
    - Ibanez AK85 DVS - George Benson Custom
    - Gregg Bennet D6-CE
    - PRS Singlecut 2006 Dark Cherry Sunburst

    - Roland TDK-6 Drumstel
    - KORG TR 61
    - POD XT
    - BOSS GT-5

  7. #37
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Dat het op het forum stoer is om tegen popmuzikanten te zijn is toch al lang bekend? Zeker als ze ook nog eens succesvol zijn! Laat ze lekker...
    Het zal wel aan mij liggen maar ik moet er wel een beetje om lachen als ik lees van tieners dat het festival niet meer is wat het geweest is. Schei effe uit zeg met die ouwe lullenpraat
    Er hoeft niet alleen progressief en obscuur talent te staan op zo'n festival. Sterker nog, dat werkt niet eens, want dan komt er namelijk geen hond.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    +1 voor de nostalgie

    Maar over het algemeen toch wel -1...

    Pink heeft genoeg nummers waar ik wel van kan genieten. Ik vind het ook wel gaaf dat ze zich niet aan 1 genre bindt, maar zowel rock, hiphop, pop en r&b nummers heeft en dat allemaal gewoon goed neerlegd.

    Ik sta persoonlijk niet te springen om haar live te zien, en ik vind het een beetje raar dat ze op pinkpop staat, maar ik kan haar muziek en haar talent wel waarderen.
    hier ben ik het zeker wel mee eens. Van de pop diva's is ze wel een die het ook gewoon kan en doet wat ze zelf mooi vind en tsja tot nu toe heeft ze het verder geschopt dan mij, maar zoals eerder gezegd hoef ik haar niet live te zien.

    Verder niks bekend over de line up?

  9. #39
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Wolfmother toegevoegd aan de bands

    GOLDMEMBER

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Wolfmother toegevoegd aan de bands
    Jan Smeets stond gisteravond ook al in de lift bij de parkeergarage van 013, toen sterkte mijn vermoeden nog meer En vanmorgen bleek het idd waar.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top