Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 139

Discussie: Pinkpop 2010

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    Erg jammer dat de kaartjes voor John Mayer op 2 juni binnen enkele minuten uitverkocht waren. Dus misschien toch een dagkaartje kopen en naast JM nog een paar andere toffe acts meepakken!
    Te koop:
    Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
    Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
    Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.675

    Standaard

    Pink... damn wat komt er nog meer? Britney spears? Handson? De kellyfamily?

    Nee Pink hoeft voor mij niet.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Pink... damn wat komt er nog meer? Britney spears? Handson? De kellyfamily?

    Nee Pink hoeft voor mij niet.
    Wat een kwats.

    Pink is een geweldige artieste met dito stem en live band. Als je niet van mainstream rock/pop houdt heb je volgens mij sowieso niets op Pinkpop te zoeken (net als ik dus), maar Pink afzeiken zonder argumenten is gewoon achterlijk.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.675

    Standaard

    Pink afzeiken zonder argumenten? Volgens mij is het gewoon duidelijk dat ik niet van haar muziek hou.
    Ze kan prima zingen en voor haar muziek stijl zal het allemaal wel goed zijn, maar ik hoef het niet te horen.
    Er zijn heus wel meer mainstream pop/rock bands buiten pink...
    Je zegt nu gewoon dat als je niet van pink houd je niks op pinkpop te zoeken hebt

  5. #25
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wat een kwats.

    Pink is een geweldige artieste met dito stem en live band. Als je niet van mainstream rock/pop houdt heb je volgens mij sowieso niets op Pinkpop te zoeken (net als ik dus), maar Pink afzeiken zonder argumenten is gewoon achterlijk.
    I beg to differ....2 jaar geleden had je toch oa Metallica, Rage Against the Machine en Cavalera Conspiracy op PInkpop? Dat lijken mij toch niet echt je doorsnee mainstream rock/pop bands...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    I beg to differ....2 jaar geleden had je toch oa Metallica, Rage Against the Machine en Cavalera Conspiracy op PInkpop? Dat lijken mij toch niet echt je doorsnee mainstream rock/pop bands...
    Niet? Volgens mij zijn dat allemaal marionetten(=hoeren) van de grote platenmaatschappijen (Sony/BMG/EMI/etc) en heeft dat dus niets meer met R 'n R te maken maar des te meer met geld.

  7. #27
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Dat vind ik nou altijd zulk bullshit. Zodra een band bij een grote label zit en bekend wordt, is het niet goed meer. We hebben het hier nu puur over de GENRE! En je gaat me niet vertellen dat die 3 bands pop/rock zijn.

    Je zou juist blij moeten zijn dat dit soort bands ook bekend kunnen worden en bij grote labels kunnen spelen. Dat die labels open staan voor de zwaardere muziek. Ja, dus er zullen genoeg mensen zijn die niet worden gezien als "echte metalheads" die er ook naar gaan luisteren. Who cares!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    +1 Voor Tankman.. uitzonderingen daargelaten is het tegenwoordig inderdaad erg snel makkelijk om "grote" bands te haten omdat ze bij een Major zitten..
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Pink... damn wat komt er nog meer? Britney spears? Handson? De kellyfamily?

    Nee Pink hoeft voor mij niet.
    Het is Hanson hoor... MMMMBop!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    +1 Voor Tankman.. uitzonderingen daargelaten is het tegenwoordig inderdaad erg snel makkelijk om "grote" bands te haten omdat ze bij een Major zitten..
    Wie heeft het over haten? Ik vind het alleen vreemd dat ze daar geprogrammeerd worden...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top