Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 131 t/m 139 van 139

Discussie: Pinkpop 2010

  1. #131

    Standaard

    Ik niet, volgens mij stonden ze met wat anders tegelijkertijd op het schema wat ik wilde zien.

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    ben alleen de zondag geweest en vond met afstand trigger finger het beste wat ik gezien heb. Slash vond ik ook oke, en pixies was ook goed te hebben. Geluid vond ik over het algemeen slecht staan dit jaar. Vooral in de tent was het bij sommige bands echt een brei. Goggol bordello nog nooit zo'n kut geluid horen hebben. Vond het hele optreden daar een stuk minderder door.


    Stukje Pink gezien en dat vond ik om te huilen. Wat een uiterlijk vertoon maar lege crap.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    153

    Standaard

    ik had biffy clyro gezien ja, had nog niet eerder van ze gehoord en vond het leuk klinken! alleen wat zweet die kerel zeg :P na elk nummer moest hij even met de handdoek over zich heen
    Gitaar spelen blijft het mooiste dat er is

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ja, ik weet het, oud topic bumpen enzo, maar andere topics over John Mayer zijn nog ouder of minder relevant. Dit gaat nl. over John Mayer op PP 2010.

    Ik heb zojuist het concert gezien op themakanaal cultura24.nl en vond dat best behoorlijk. Ik hoor wel eens z'n hitjes op de radio, maar ik heb me verder nooit in die man verdiept. Als ik "Crossroads" wil horen zet ik Clapton wel op, toch?

    Hij stond er, zoals ik hierboven ergens las, idd wel wat ongïnteresseerd bij en lijkt het allemaal zo uit z'n mouw te schudden. Hij lijkt er weinig voor te hoeven doen, die meiden gillen toch wel. Z'n zang... tja, mompel. Het gaat misschien wat ver om hemzelf de zwakste schakel te noemen, gitaarspelen kan hij zeker.
    Maar over het geheel... die begeleidingsband, die drummer (solo) .... die vind ik toch echt niet verkeerd.

    Dat gepiel aan het eind tijdens "Gravity" met die gitaar plat op de grond hoefde voor mij ook niet zo (Ik vroeg me aan het begin van het concert al af waarom dat Perzische kleed daar lag ).

    Voor de liefhebbers, maandag 23 mei word het weer online uitgezonden om 21.05 uur op cultura24.nl
    Laatst gewijzigd door Plant; 20 mei 2011 om 11:51 Reden: verkeerde datum
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ja, ik weet het, oud topic bumpen enzo, maar andere topics over John Mayer zijn nog ouder of minder relevant. Dit gaat nl. over John Mayer op PP 2010.

    Ik heb zojuist het concert gezien op themakanaal cultura24.nl en vond dat best behoorlijk. Ik hoor wel eens z'n hitjes op de radio, maar ik heb me verder nooit in die man verdiept. Als ik "Crossroads" wil horen zet ik Clapton wel op, toch?

    Hij stond er, zoals ik hierboven ergens las, idd wel wat ongïnteresseerd bij en lijkt het allemaal zo uit z'n mouw te schudden. Hij lijkt er weinig voor te hoeven doen, die meiden gillen toch wel. Z'n zang... tja, mompel. Het gaat misschien wat ver om hemzelf de zwakste schakel te noemen, gitaarspelen kan hij zeker.
    Maar over het geheel... die begeleidingsband, die drummer (solo) .... die vind ik toch echt niet verkeerd.

    Dat gepiel aan het eind tijdens "Gravity" met die gitaar plat op de grond hoefde voor mij ook niet zo (Ik vroeg me aan het begin van het concert al af waarom dat Perzische kleed daar lag ).

    Voor de liefhebbers, maandag 22 mei word het weer online uitgezonden om 21.05 uur op cultura24.nl
    23e neem ik dan aan ?

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    23e neem ik dan aan ?
    Idd, de 23ste. Ik edit het even. Bedankt.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #137

    Standaard

    Mayer was knetterstoned op dat moment, denk ik dan.. Heb zelf in het publiek gestaan, vrij vooraan, vond er niet veel aan, de rest van dat weekend ook niet..
    Dit jaar moet super worden

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Lekker kortzichtig. Hij was zo ziek als wat op dat moment, dit was een van de weinige shows die niet werd afgelast....
    Met dat in je achterhoofd heeft hij het aardig kunnen verbergen en een goede show neergezet.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Yes, heb een dagkaartje voor de maandag overgenomen van een maat van me. Even later vertelde hij me dat het uitverkocht schijnt te zijn.

    Maakt ook niet uit, ik ga naar de Foo Fighters!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top