Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Takamine eg 333 c ltd

    Hoi

    Ik ben op zoek naar de Takamine eg 333 c ltd
    Rockpalace en Feedback adverteren er ook mee, maar nergens hebben ze hem staan zodat ik hem kan bekijken en uitproberen, en dit is wel een vereiste voor mij.

    Weet iemand hem staan ergens, of heeft iemand deze gitaar ?

    Een van de duitse sites waar je je kan retourneren binnen 30 dagen zou ook een optie zijn, ware het niet dat ik er maar 2 ken, en die hebben hem niet.

    Wie kan me meer vertellen ?

    Alvast bedankt !!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Ik heb het al eens vaker gezegd: Vergeet Takamine.
    Op het moment dat je een Martin D-18 of 28 in handen hebt, merk je ineens wat zo'n Takamine allemaal mist.
    Gelukkig zijn er heel betaalbare alternatieven voor zo'n dure Martin.
    Een gitaar die je zeker moet proberen is de Aria HD-28. Is rond de 300 Euro...
    Uiteraard hoor ik verschil naast mijn D-28, maar met die Aria zou ik zo het podium op stappen en dat durf ik echt niet met een Takamine.
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  3. #3

    Standaard

    Ach, ik heb zelf ook een takamine EG serie, maar die klinkt echt zo slecht niet. Vaak genoeg mee op het podium gehad.

  4. #4

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ach, ik heb zelf ook een takamine EG serie, maar die klinkt echt zo slecht niet. Vaak genoeg mee op het podium gehad.
    Inderdaad, geen akoestisch hoogvlieger, maar zeker niet slecht!
    Mijn Taka is het werkpaard dat trouw overal zijn ding doet, heel betrouwbaar, stevig en mits een beetje goede PA technieker : prima stagesound!
    ....en ik beken dat ik ze gebruik om mijn "betere" gitaren wat te ontzien in een niet-zo-veilige omgeving (een café-optreden bvb)
    Hoyer - Cuenca mod. 50 RE - Takamine EF508C VB - Larrivee D-05 - Larrivee OM-09 - Taylor 814ce - Parlor Yamaha csf35 - Cordoba GK Studio - AER bingo - Boss AD3

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Eigenlijk ook mijn scenario, alleen is hier de Aria het werkpaard en de Martin voor de 'echte' optredens. De Takamines hebben in de jaren 90 het veld moeten ruimen voor genoemde opvolgers. Ik heb de eerste betere Takamine nog steeds niet gezien of gehoord.
    Niet vergeten natuurlijk, dat met een prutmicrofoon en dito PA ook een Martin natuurlijk nergens naar klinkt.
    Leuker kunnen we het niet maken....
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  6. #6

    Standaard

    Heb er op gespeeld in een winkel in Leiden en vond het een hele goede gitaar voor de prijs! Speelde lekker en klonk goed. Zag er nog mooi uit ook met dat hout..

    Had hem moeten kopen.. is nu helaas al verkocht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top