Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 121

Discussie: Graspop 2010 !!

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto Bekijk bericht
    Ik hou niet van core, maar Walls of Jericho heeft me op wacken echt verrast. Best de moeite waard om te bekijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman
    Kunnen we dat ook normaal zeggen?
    Dat kan. Ik respecteer jou mening, en iedereen mag zijn of haar mening hebben over deze line-up. Maar dan wel met een gegronde reden.
    Er komen nog 50+ bands bij, dus ga de line-up alstublieft nou al niet afkraken. Als je een vierkant blok hout ziet, dan ga je toch ook niet zeggen dat het een slechte gitaar is?


    Patience you must have.

    Tankard is leuk en walls of Jericho een beetje, maar verder zit er voor mij ook niks belangrijk bij. Er zullen gegarandeerd weer leuke bands bijzitten, dus ik ben aanwezig

  2. #22
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Kijk zo kunnen we allemaal genieten van dit forum. En in de trend van jouw plaatje:

    A good reason I have. Like those bands I do not. Pay for them I won't. Wait for better lineup I will.

    Zo...Ik zeg maar. Uit mijn ervaring, als een lineup naar mijn mening zo zwak begint, dan gaan er ook geen dingen die ik leuk vind komen wat de moeite is. Die hele lijst is naar mijn idee niet de moeite waard voor mij, dus ga ik me rotvervelen daar. Ga ik liever niet.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Kijk zo kunnen we allemaal genieten van dit forum. En in de trend van jouw plaatje:

    A good reason I have. Like those bands I do not. Pay for them I won't. Wait for better lineup I will.

    Zo...Ik zeg maar. Uit mijn ervaring, als een lineup naar mijn mening zo zwak begint, dan gaan er ook geen dingen die ik leuk vind komen wat de moeite is. Die hele lijst is naar mijn idee niet de moeite waard voor mij, dus ga ik me rotvervelen daar. Ga ik liever niet.
    Same here!

    Vorig jaar stond er welgeteld 1 band op de lijst die ik eigenlijk wel per se wou zien, maar ze kwamen ook in de 013!

    In het verleden behaalde resultaten wijzen uit dat het waarschijnlijk weer niks wordt dit jaar, maar we wachten nog ff af!

  4. #24
    Tankman
    Guest

    Standaard

    En welke band mocht dat wezen in 013?

    Ik had dat met Sonisphere...Had Metallica al gezien, maar ging toch maar nog een keer. Zag ik Lamb of God daar, ging ik in Augustus toch ook maar nog een keer in de Melkweg. Leuk is dat!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    En welke band mocht dat wezen in 013?
    Karma to Burn!

  6. #26
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Zegt me niet zoveel.

    Waar zo'n festival wel handig voor is, is dat je meteen ook een zooi voor mij minder bekende bands ziet, en je ook meteen weet welke wel en niet de moeite zijn om heen te gaan, mochten ze in de melkweg of 013 ofzo staan.

    As in Sonisphere, ontdekt dat ik echt niet naar Pendulum en Down hoef.

  7. #27

    Standaard

    Iron Maiden!!!

    In andere woorden.. Ik ga zeker.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    iron maiden is nog niet bevestigd en ook op maiden site is nog niks te vinden dus don't be to sure :P
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    hm ok... op maiden site en op graspop site staat er nog niks van.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top