Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 92 van 142 EersteEerste ... 42829091929394102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 911 t/m 920 van 1411
  1. #911
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Alle Gibson die ik gehad heb mankeerde werkelijk niets aan, sterker nog ik ben altijd verbaast over de schiterende afwerking van die dingen.
    Ik heb nu nog een simpele Classic (weliswaar toch nog een gitaar van 1600 euro) waar ik echt gewoon mee in mijn handen kan zitten om van te genieten. Puntgaaf glad als een baby en een geweldige sound.
    Ik heb zoals DML weet ook jaren op Fender gespeeld en dat doe trouwens nog, nooit een slecht exemplaar gehad of zelfs maar gezien.
    Ik heb ook jaren gitaren af lopen stellen en repareren van een muziekzaak in Zeeland .
    Alle Fenders daar gedaan nooit een slechte gehad op het afstel werk na.
    Dus Dennis ik weet niet in welke zaken jij kom welke hasj je normaal rook maar het wordt toch echt tijd om eens naar een andere soort uit te kijken.

  2. #912
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Laat ik DML dan bijstaan, ik heb ze zeer zeker wel gezien en daar is geen genotsmiddel aan te pas gekomen. Fenders met ruimte in de neckpocket waar je een pakje kaarten kon tussen leggen en dan vielen ze er nog uit (ja, bij wijze van ja) en Gibsons die als een drol klonken en het geld daardoor niet waard waren, maar ook vaak met erg slecht afgewerkte frets en binding. Ik zou zeggen; was nou maar naar Specsavers gegaan!

  3. #913
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Dus Dennis ik weet niet in welke zaken jij kom welke hasj je normaal rook maar het wordt toch echt tijd om eens naar een andere soort uit te kijken.
    Huh?
    Heb ik wat verkeerds gezegd?

  4. #914

    Standaard

    @benwave: lucky man! ik heb 9 gibsons gehad en aan 6 stuks was wel iets aan. (2 terug moeten sturen omdat het TE erg was).
    verder ga ik niet op gibson in... enigste dat ik kan zeggen is dat ik nooit nog iets van dat merk wil
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  5. #915
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    enigste dat ik kan zeggen is dat ik nooit nog iets van dat merk wil
    Niet?
    Hmm, ik wel hoor, zo'n 1957 reissue goldtop wil ik nog wel

  6. #916
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ohja, heb ik ook nog gehad, de R6. Ook fantastisch maar 2 goldtops leek me overkill. Onzin natuurlijk, what was I thinking. Worden R6's überhaupt nog gemaakt?
    Ik zit al een tijdje op het spoor van een '72 goldtop die in Duitsland wordt aangeboden maar veel te veel, had gehoopt dat de prijzen wel weer naar beneden zouden gaan but no dice dus het blijft bij plaatjes kijken.
    Ook zo'n periode waarin de Gibsons een slechte naam hebben maar ondertussen gewoon keihard mee zijn gestegen.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #917
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Huh?
    Heb ik wat verkeerds gezegd?
    DML heet ook Dennis


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #918
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Oh, ik was even confuus

  9. #919
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Dus Dennis ik weet niet in welke zaken jij kom welke hasj je normaal rook maar het wordt toch echt tijd om eens naar een andere soort uit te kijken.
    Het gaat er toch niet om in welke winkels ik kom? Alsof het de schuld is van de winkels dat daar slechte exemplaren hangen.

    Ik heb ook twee Gibson's gehad waar werkelijk waar niets mee aan de hand was, dus ze kunnen het echt wel. Maar dat de kwaliteit steeds alle kanten op schiet vind ik verre van okay. Anno 2017 is dat echt niet meer nodig, andere fabrikanten hebben dat ondertussen al wel bewezen.

    Btw, de hasj laat ik al een tijdje staan. Coke is het nieuwe hasj, jij weet tog, Ben!

  10. #920
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ohja, heb ik ook nog gehad, de R6. Ook fantastisch maar 2 goldtops leek me overkill. Onzin natuurlijk, what was I thinking. Worden R6's überhaupt nog gemaakt?
    Ik zit al een tijdje op het spoor van een '72 goldtop die in Duitsland wordt aangeboden maar veel te veel, had gehoopt dat de prijzen wel weer naar beneden zouden gaan but no dice dus het blijft bij plaatjes kijken.
    Ook zo'n periode waarin de Gibsons een slechte naam hebben maar ondertussen gewoon keihard mee zijn gestegen.

    Zo'n R6 Goldtop is één van de weinige Gibsons waar ik slappe knieën van krijg. Mijn vriend, die nog geen 600 meter verderop woont, heeft een 71 Goldtop met P90's met een voor mij redelijk chunky neck. Desondanks speelt hij makkelijk. Die gitaar heeft ook een enorme vibe en sustain, wat maar weer bewijst dat seventies Gibsons erg goed kunnen zijn. De P90's zijn wel supergevoelig en hissen dat het een lieve lust is, qua afscherming kan dat wel beter, maar wat een sound. Ik heb al zo vaak geprobeerd die gitaar te kopen. Dat is nou zo'n plank waar de mojo vanaf druipt. Hij kan er echter geen afstand van doen, ook al speelt hij niet meer in bands. Dat begrijp ik volkomen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top