Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 74 van 142 EersteEerste ... 2464727374757684124 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 731 t/m 740 van 1411
  1. #731

  2. #732
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Heb wat foto's op facebook gepost en de consensus is inderdaad: Dit is droef. <br type="_moz">
    Toch typisch, dat dit soort slechte afstellingen voorkomen in deze prijsklasse, en al helemaal op zo'n beurs.
    Als ik fabrikant van de grootste klotegitaren ter wereld was zou ik voor een beurs gitaar toch in ieder geval een goed afgestelde gitaar meenemen.
    Aan de andere kant, het siert ze ook wel om dat niet te doen, toch maar eens in de winkel testen, met het risico dat ik zo'n gedrocht dan ook wil hebben

  3. #733
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hoe zie jij op die foto en filmpjes dat die slecht afgesteld is? Ik vind het knap😉

  4. #734
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Wijsneus :P
    Ik ga er even vanuit dat de bevindingen van Orpheo waar zijn. Ik had het ook meteen kutgitaren kunnen noemen, dat heb ik bewust niet gedaan.
    Misschien had ik een ander stukkie moeten quoten.

  5. #735
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hehehe, maar idd orph is onze les Paul expert, maar dat dit bij gitaren van 3k voorkomt is wel opmerkelijk. Maar als ik dan de Gibson customshop booth op de namm op YouTube bekijk hebben ze wel lekkere gitaartjes er staan. Hoe waren die, orpheo?

  6. #736
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hehehe, maar idd orph is onze les Paul expert, maar dat dit bij gitaren van 3k voorkomt is wel opmerkelijk.
    Ja, daarom.
    Bespeelbaarheid, klank, dat zijn altijd smaakkwesties, maar buzz en slecht afgewerkte frets niet.
    Wel altijd lastig, als een gitaar verder helemaal fantastisch is (of ik dat vind, eigenlijk) dan zou ik het op dit soort dingen niet willen laten hangen. Maar om bij een gitaar van 3k te beginnen met bijvoorbeeld de frets eruit te rossen om er nieuwe in te zetten, dat gaat me toch wat ver

  7. #737
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Die clip kende ik niet. Ik heb zelfvgeschoten materiaal gepost, met wat simpele beelden om t fretwerk te tonen. <br>anyway. Voor 3k zou ik geen gibson kopen. Ook niet 2k. De kramers van 500€ speelden beter dan hibson. Helleuh waar ben je dan mee bezig. <br type="_moz">

  8. #738
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb het filmpje even uitgekeken. Toch wel een paar innovaties. De programmeerbare auto tuners, OK die waren er al. Verstelbare 0 fret topkam. Coil split op veel modellen. Actieve boost.

  9. #739
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Alles wat je opsomt bestond al, echt niets innovatiefs aan.

  10. #740
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Het woord van de dag is fresh. Het zal de opdracht van het management geweest zijn. Make it fresh!
    Ze schroeven titanium op dure modellen want dat klinkt beter en mat nickel op de budgets want it looks nice. En chroom om de middenmoot. Fresh!

    De auto tuners zijn updated, de oude waren toch niet echt geweldig. En volgend jaar weer een update om daar de kinderziektes uit te halen. Je moet wat natuurlijk.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top