Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 142 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 1411
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    209

    Standaard

    Het belangrijkste verschil is de toegevoegde hardware waarmee je de brug humbucker bijvoorbeeld ook als single coil kunt afstellen en nog
    meer van dat soort dingen. Verder is het puur een stunt van Gibson voor liefhebbers en voor een hoge winst. Hoewel ik er wel intresse in zou hebben als ik toch zat geld had. Nu kan ik de lp standart vos 59 alleen al niet betalen. Volgende keer beter!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Grappig genoeg heeft Edwards/ESP al jaren de Page gitaar in productie, relic en non relic, met en zonder super circuit.
    Ook goedkoper trouwens, voor 700 uit Japan te halen.

    Ik wed dat als ze deze gitaar onder Epi zouden uitbrengen -maar dan met Gibson headstock- ze er wel een paar van zouden verkopen. Of voor 1400 onder de Gibson brandname.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 4 januari 2010 om 09:03
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Grappig genoeg heeft Edwards/ESP al jaren de Page gitaar in productie, relic en non relic, met en zonder super circuit.
    Ook goedkoper trouwens, voor 700 uit Japan te halen.

    Ik wed dat als ze deze gitaar onder Epi zouden uitbrengen -maar dan met Gibson headstock- ze er wel een paar van zouden verkopen. Of voor 1400 onder de Gibson brandname.

    Helaas vrees ik dat de versies van $11000, $15000 en $25000 uiteindelijk meer opleveren voor Gibson, zelfs in deze zeer lage limitiet.

  4. #44

    Standaard

    Ook goedkoper trouwens, voor 700 uit Japan te halen.
    Ik heb lang uitgekeken naar een Page Edwards, maar voor 700 toch nooit kunnen vinden. Wel meegemaakt op ebay Canada : ik had geboden tot omgerekend een 850euro, niet gewonnen maar kreeg de dag erna een herkansingsaanbod voor 900euro. Een kwartier getwijfeld en dan maar gedacht "tja, die 50 extra zullen er ook niet meer toe doen" maar het was al te laat en ze was al verkocht.
    Dan maar lokaal een Gibson Studio gekocht and never looked back...
    (maar moest er voor 700euro zo'n Page Edwards enz... )
    Let there be rock.

    For sale : niks.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireburst Bekijk bericht
    Ik heb lang uitgekeken naar een Page Edwards, maar voor 700 toch nooit kunnen vinden... )
    Hier staat er eentje, van Ishibashi webshop, die tegenwoordig ook op Ebay staan, dus ook super betrouwbaar, professioneel en garantie.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Hier staat er eentje, van Ishibashi webshop, die tegenwoordig ook op Ebay staan, dus ook super betrouwbaar, professioneel en garantie.
    MUST RESIST!!!


    Shit zeg, voor die prijs ...

    even zien in welke kleuren ze dit nog hebben, zou zo'n jimmy page wel in een desert burst kleur willen hebben
    it's better to burn out than to fade away

  7. #47

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Hier staat er eentje, van Ishibashi webshop, die tegenwoordig ook op Ebay staan, dus ook super betrouwbaar, professioneel en garantie.
    En dan komt er nog 100 euro op, plus 23% BTW en dergelijke. Die 700 euro-vlieger gaat dus niet op, hoewel het dan nog steeds een mooie prijs is natuurlijk.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ik zei, voor 700 uit Japan te halen he. Dat halen gaat ook niet voor niets.

    Grofweg moet je de dollar prijs in euros rekenen bij dit soort bedragen, dan zit je redelijk in de buurt kwa totaal.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #49

    Talking

    Als je 'm gaat halen moet je een retourticket Tokyo + taxi/huurauto rekenen, en dan ben je nog véél duurder uit.

    Het is maar hoe je je post opvat.

  10. #50

    Smile

    Overigens: http://www.mcguitars.co.uk/Edwards/E...112LTS/RE.html

    Sla je slag zou ik zeggen, voor +/- 850 kan hij volgende week bij je thuis staan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top