Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 120 van 142 EersteEerste ... 2070110118119120121122130 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.191 t/m 1.200 van 1411
  1. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onkelpazuzu Bekijk bericht
    In Memphis? Maakte hij weer zijn grap over 'de mislukte gitaren sturen we naar Fender'? :-)
    Nee, het zal niet dezelfdegast geweest zijn. Hij maakte echt geen enkele grap. Ratelde als een soort militaire instructeur en zonder enige interactie zn text op en klaar.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  2. #1192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door episua Bekijk bericht
    En weer nieuws! Een eigen webstore voor de EU! Zullen de dealers ook heel erg blij mee zijn denk ik...
    https://store.gibson.eu.com/nl/
    Werkt de EU store nog?
    it's better to burn out than to fade away

  3. #1193

    Standaard

    Jip, nu werkt het.

  4. #1194
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Uit 1923 toen Orville Gibson, die zo'n enorm stempel op de firma heeft gedrukt, al zo'n 5 jaar dood was en toen er nog totaal geen sprake was van alles wat de meesten zich nu herinneren.
    Eigenlijk wel gek, men heeft het over vintage Gibsons, terwijl die pas uit het tweede deel van de geschiedenis van die bouwer stammen. Ik beschouw mijn J-45 uit 1968 toch ook niet als vintage....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Mooi spul hoor trouwens. Peer Dellen heeft/had nog een mandoline uit 1908 of zo. Dat ding met die krul uit de advertenties.
    Maarrr....
    Die combinatie (Scroll, 1908 ) lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
    De scroll is geintroduceerd door -ofwel ten tijde van- Lloyd Loar en die werkte in 1908 nog lang niet bij Gibson.
    Laatst gewijzigd door RB-1; 4 juli 2018 om 20:42
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  5. #1195
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Gister een mailtje gehad van Gibson, leidt naar de bovengenoemde store. Ze leven nog

  6. #1196
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    Eigenlijk wel gek, men heeft het over vintage Gibsons, terwijl die pas uit het tweede deel van de geschiedenis van die bouwer stammen. Ik beschouw mijn J-45 uit 1968 toch ook niet als vintage....
    Maarrr....
    Die combinatie (Scroll, 190 lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
    De scroll is geintroduceerd door -ofwel ten tijde van- Lloyd Loar en die werkte in 1908 nog lang niet bij Gibson.
    Nahja.... ik kan de desbetreffende reclame ook echt niet meer vinden. Volgens mij was het een gitaar. Ik heb 'm met weinig lak en kaal gezien. Het was sowieso geen Loar instrument..... al denk ik dat die beter zijn maar daar let de verzamelaar niet op. Maar goed, ik zal het hem eens vragen.

  7. #1197
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht, en dacht even kijken bij Max en Keymusic. Ik heb GAS richting een LP traditional. Beide winkel no luck.. Keymusic had een blauwe met P90's hangen maar verder nada qua Gibson Les Paul ietsje sjieker dan een studio.. Beleid van deze winkels??? Online gekeken bij Keymusic. Voorraad van LP traditional in winkels 0..

    Is gibson nu echt omgevallen??

  8. #1198

    Standaard

    de F serie was er al in 1908, en die heeft wel een krul :-). bijv. deze F2:
    https://reverb.com/item/2336666-1908...ndolin-3-point



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    Eigenlijk wel gek, men heeft het over vintage Gibsons, terwijl die pas uit het tweede deel van de geschiedenis van die bouwer stammen. Ik beschouw mijn J-45 uit 1968 toch ook niet als vintage....
    Maarrr....
    Die combinatie (Scroll, 1908 ) lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
    De scroll is geintroduceerd door -ofwel ten tijde van- Lloyd Loar en die werkte in 1908 nog lang niet bij Gibson.

  9. #1199
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht, en dacht even kijken bij Max en Keymusic. Ik heb GAS richting een LP traditional. Beide winkel no luck.. Keymusic had een blauwe met P90's hangen maar verder nada qua Gibson Les Paul ietsje sjieker dan een studio.. Beleid van deze winkels??? Online gekeken bij Keymusic. Voorraad van LP traditional in winkels 0..

    Is gibson nu echt omgevallen??
    De zaken waar ik weleens kom waar ze vorig jaar nog wel gibson hadden gaven toen al aan dat Gibsons eisen voor dealerschap zo achterlijk absurd waren dat er heel erg veel zaken waren die met gibson gingen stoppen als er geen verandering kwam in de voorwaarden.
    Ik denk dat dat weleens met jouw observatie te maken kan hebben.

  10. #1200

    Standaard

    Ik denk eerder dat het zo lastig is duurdere gitaren aan de man te brengen, dat het voor niet echt goed lopende winkels niet lonend is om voorraden aan te houden.. kijk maar eens hoeveel custom shop strats heel Key op voorraad heeft..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top