Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 114 van 142 EersteEerste ... 1464104112113114115116124 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.131 t/m 1.140 van 1411
  1. #1131
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik verwar de bandjes scene niet met gitaarbusiness. Ik probeer met wat voorbeelden aan te geven dat de huidige generatie jongeren niet meer zo bezig is met gitaarmuziek, maar liever in een feestkroeg staan met boinkie-boinkie muziek. De bandjes scene zoals ie in de jaren '80 en '90 was is helemaal dood en wat over is gebleven zijn voornamelijk dertigers en veertigers. Die bandjes scene is vervangen door dance festijnen en feestkroegen met computermuziek. Ik doe verder geen uitspraken over goed of slecht, maar de huidige generatie tieners en twintigers heeft gewoon veel minder op met gitaarmuziek en natuurlijk heeft dat invloed op de verkoop van elektrische gitaren.

    Dat er meer merken en custom modellen bij zijn gekomen, wat ik toejuich, zegt toch alleen maar wat over de diversiteit? Want als ik de grote gitaarbeurzen zie, die staan er niet zo goed meer voor hoor.
    Ik weet niet of de huidige generatie veel minder gitaren koopt? Ja minder ouwe lullen gitaren wellicht, maar volgens mij zijn er geen data over wereldwijde gitaarsales toch? Maar ja, als je t over de grote massa hebt die luistert naar grote massa muziek, dan heb je een punt ja, die krijgen minder muziek met gitaar voorgeschoteld ja.

  2. #1132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Facebook staat vol info....!

    Het is geen Gibson Harald.

    http://www.qguitars.nl/NL/brandin-gu...gnature-black/
    Ja Duh! Daarom zeg ik ook dat ze een imago probleem hebben

  3. #1133
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Een kennis van me. Zou hij al spijt hebben....?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #1134
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Een heel klein stukje weg laseren en je hebt Gibsun.

  5. #1135
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Stukje meer weg laseren en hij heeft geen bril meer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik ben blij dat we zo'n alwetend persoon in ons midden hebben. Maar Gibson IS voor het grootste gedeelte een gitarenfabrikant waar van alles mis mee is. Maar ik begrijp uit jouw woorden dat het voornamelijk de andere takken van Gibson, of het aantal takken wat ze onder zich hebben genomen het grote financiële probleem met zich mee heeft gebracht? Ik kan daar ten dele inkomen, ware dat de gitarentak toch echt verreweg hun grootste divisie is. Verbeter me als ik er naast zit.
    Ohja...... en je zat er naast.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 5 mei 2018 om 19:48

  6. #1136
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik heb er doorgaans geen moeite mee om toe te geven dat ik ergens naast zit, maar dit is wel heel erg uit z'n verband trekken, maanden later. Ik heb meer gezegd, heel veel meer. Volgens mij heb ik helemaal niet perse ontkent dat andere takken Gibson meetrekken in een faillissement, lees het er maar op na. Maar serieus Erik, ga je echt maanden later nog proberen je gelijk te halen?? Good for you man... Welke tak onder Gibson zou trouwens groter moeten zijn dan?

  7. #1137

  8. #1138
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Een kennis van me. Zou hij al spijt hebben....?

    Is zijn voornaam Roy? Dan was hij een paar jaar geleden vrij actief op dit forum onder de nick Deidragonas: http://www.gitaarnet.nl/forum/member...61-DeiDRagonas
    ALLES IS VERKOCHT!

  9. #1139
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb er doorgaans geen moeite mee om toe te geven dat ik ergens naast zit, maar dit is wel heel erg uit z'n verband trekken, maanden later. Ik heb meer gezegd, heel veel meer. Volgens mij heb ik helemaal niet perse ontkent dat andere takken Gibson meetrekken in een faillissement, lees het er maar op na. Maar serieus Erik, ga je echt maanden later nog proberen je gelijk te halen?? Good for you man... Welke tak onder Gibson zou trouwens groter moeten zijn dan?
    Mensen die Gibson's QC probleem van decennia erbij halen, over houtsoorten beginnen, en met low budget/imitatie LP's komen, etc..... die trekken zaken pas uit hun verband.
    Gibson was gewoon winstgevend als gitaarfabrikant maar....... zag het lijk al drijven door de afname van interesse in gitaren. De entertainment industry veranderde en Gibson wilde daar op inspringen. Daarom kochten ze een aantal (waarschijnlijk willekeurige) bedrijven met geleend geld, waardoor het bedrijf 3 x zo groot werd naar eigen zeggen.. Dit geld leende Gibson via bonds dus niet via een bank. Die bondholders (schuldeisers) hebben een claim bij Gibson neergelegd waarop CEO Henry Juszkiewicz faillissement heeft aangevraagd. Op zich best bijzonder dat hij het zover heeft laten komen, de man heeft een MBA van Harvard op zak, maar dat blijkt dus ook niet zaligmakend te zijn.

    Helemaal prima om sarcastisch te zijn maar zorg dan wel dat je weet waar je over praat.

  10. #1140
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Maar serieus Erik, ga je echt maanden later nog proberen je gelijk te halen??
    Zegt degene die naar jaren dingen erbij haalt die ook nog eens op een ander forum gezegd zijn

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top