Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 134 van 142 EersteEerste ... 3484124132133134135136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.331 t/m 1.340 van 1411
  1. #1331
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ook jammer dat Agnesi zich voor deze onzin leent.
    Vond hem altijd een sympathieke gozer bij Norman’s. Nooit afgeven op andere fabrikanten. Domste wat je kan doen.
    Sympathiek? Als je in die toko een fortuin uitgeeft zal ie vast sympathiek zijn.
    Ik doe het niet vaak, maar ik heb ooit gereageerd op een van zijn filmpjes. Hij heeft namelijk twee filmpies gemaakt waar hij een ouwe Gibson ES-347 bespreekt. Hartstikke leuk natuurlijk, maar vervolgens lult ie maar een eind raak en er klopte helemaal niets van zijn uitleg. Bovendien bespeelde hij het ding op een versterker die niet alleen dramatisch slecht was afgesteld, maar hij had het ook op een uiterst knullige wijze opgenomen (waanzinnig slecht geluid) en zelf kon hij voor geen meter spelen. Tsja, dan sta ik toch even gek te kijken. Hij probeert een dure gitaar te verkopen en doet dat op de slechtst denkbare manier met bovendien allemaal onzininfo.
    Ik kon me niet inhouden, dus ik maakte daar een opmerking over in de comments. Waardevolle info voor mensen die mogelijk interesse zouden hebben voor deze gitaar. Verder was ik niet heel enthousiast over Agnesi. Een dag later was mijn comment verwijderd. Sindsdien heb ik een hekel aan die vent. Hij zal mijn opmerking er misschien niet eens zelf verwijderd hebben, maar toch..., rare toestanden.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #1332
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Gibson maakt zichzelf weer eens onsterfelljk belachelijk.
    Eerder deze week plaatste Mark Agnesi een merkwaardige video op YouTube waarin hij een dreigement uitte aan alle merken die het trademark van Gibson zouden schaden. Play authentic was het credo.
    De video leidde tot een stroom van protesten en Gibson kreeg de hoon over zich heen van de hele gitaarwereld.
    De video werd snel verwijderd van YouTube. Maar Internet is Internet en binnen een mum doken kopieën van de gewraakte video op diverse andere sites op.

    https://www.reddit.com/r/guitars/com...pulled_off_of/

    Gisteren kwam het nieuws naar buiten dat ze Dean denken te gaan aan pakken...

    https://guitar.com/news/industry-new...-infringement/

    Hoe dom kun je zijn? Hadden ze het net weer een beetje op de rit. Komen ze hier mee.
    Yes, ik kan me voorstellen dat het van die CEO ( oud levi's ) afkomt. American original brand idee...dat zo marketen en het idee om andere merken bang te maken en zo flink meer omzet voor het bedrijf te genereren. Denk dat niemand daar de balls heeft gehad om z'' n bek open te trekken na het maken van dat verschrikkelijke filmpje , man man, wat een cringeworthy aanfluiting.

  3. #1333
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Agnesi vond ik heel eng en demagogisch overkomen, alsof hij gedwongen werd door zijn baas bij Gibson.
    Engnek eerste klas. Ik blijf gewoon op mn tokai lp rammelen. Aan mij hebben ze geen klant.

  4. #1334
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik las in de reverend facebook groep dat zij al hun v modellen stoppen. Waarschijnlijk ook een brief van gibson gehad en zon klein merk trekt die juridische kosten niet. Het werkt dus blijkbaar.

  5. #1335
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik las in de reverend facebook groep dat zij al hun v modellen stoppen. Waarschijnlijk ook een brief van gibson gehad en zon klein merk trekt die juridische kosten niet. Het werkt dus blijkbaar.
    Heb je een linkje? Ik zag het niet zo snel op hun FB-pagina. Op hun website vind ik ook geen V-modellen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #1336

    Standaard

    Maar ondertussen heeft Gibson in Europa dus aan het kortste eind getrokken!
    Hun claim over de Flying V is verworpen. Stelletje knuppels.

    https://www.musicradar.com/news/gibs...ed-in-eu-court

  7. #1337
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Heb je een linkje? Ik zag het niet zo snel op hun FB-pagina. Op hun website vind ik ook geen V-modellen.
    Die modellen heten volcano en idd zijn ze van hun site verdwenen. Rara...

  8. #1338
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Triest volk daar bij Gibson.
    Zou zeker onder invloed gebeuren van Trump onder het mom van America first.
    Eng...

  9. #1339
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.202

    Standaard

    Ik snap dat het in ons belang is om goedkopere alternatieven voor bijv. een Les Paul te hebben. Maar ik vraag me wel af; als iemand nu met een puntige strat met monkeygrip, hsh en floyd komt, zouden we het dan ook raar vinden als Ibanez daar wat van vindt. Of met een exacte kopie van een Majesty waar EBMM tegen ageert?

  10. #1340
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Is niks raars aan. Gibson wil gewoon een monopoly op hun modellen hebben en dat is niet geoorloofd in een vrije markt, lijkt mij.
    Daarom lijkt het mij dat ze elke rechtszaak tegen elk merk dat hun modellen imiteert verliezen. Geldverkwisting zeker als je weet dat ze al in zwaar weer zitten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top