Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 140 van 142 EersteEerste ... 4090130138139140141142 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.391 t/m 1.400 van 1411
  1. #1391
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Dat kan nooit kloppen. Ik heb altijd begrepen dat Aziatische gitaren van goedkope onderdelen gemaakt werden en daarom nooit kunnen deugen. Zo lijkt het wel dat Gibson ook voor een scheet en twee knikkers aan hardware in elkaar schroeft (door proud craftsmen uiteraard en in de USA).

  2. #1392
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dat kan nooit kloppen. Ik heb altijd begrepen dat Aziatische gitaren van goedkope onderdelen gemaakt werden en daarom nooit kunnen deugen. Zo lijkt het wel dat Gibson ook voor een scheet en twee knikkers aan hardware in elkaar schroeft (door proud craftsmen uiteraard en in de USA).
    Maar dat is toch ook echt zo? Waarom lees en hoor je niets anders dan dat de Gibson's uit jaar X veeeeeeel beter zijn dan die uit jaar Y, om nog maar te zwijgen van batch 3.1.5 uit jaar Z.
    En de gebroken headstocks lijken alleen bij Gibson voor te komen. Wat een klote-gitaren zijn het toch eigenlijk.

  3. #1393
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Maar dat is toch ook echt zo? Waarom lees en hoor je niets anders dan dat de Gibson's uit jaar X veeeeeeel beter zijn dan die uit jaar Y, om nog maar te zwijgen van batch 3.1.5 uit jaar Z.
    En de gebroken headstocks lijken alleen bij Gibson voor te komen. Wat een klote-gitaren zijn het toch eigenlijk.
    Mwah dat laatste klopt wel een beetje.

    Maar ook Gibson heeft fantastische gitaren gebracht en ieder fabriek heeft marketing om alles te verkopen. Sound en betrouwbaarheid zijn twee best verschillende dingen.

    Ik denk dat er veel meer te vinden is buiten Gibson.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 1 augustus 2019 om 20:19

  4. #1394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat zie je in zo'n beetje elk (groter) bedrijf.
    Iemand moet dan de hardware eraf halen, niet eerst een (de-)assemblage order komen, retourbonnen maken bij de betreffende hardware, magazijn die hardware laten controleren of dit klopt, en of het nog nieuw is, en opboeken.
    Waarschijnlijk is de prijs die gibson betaalt voor dat spul niet zo hoog als dat wij er voor moeten betalen, waardoor dit soort beslissingen al snel plaatsvinden.
    bovendien geef je je personeel een lolletje
    ze mogen gitaren op kinderlijke funny manier vernietigen ipv just ze is stukken te zagen of te shedderen
    flikkert een ex-employee juist nu een filmpje van het gebeuren op het net
    Weet niet of de huidige werknemers van gibson zo blij zijn met deze mofo
    komt op mij wat hufterig over

  5. #1395
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    bovendien geef je je personeel een lolletje
    Dat is tenslotte onbetaalbaar

    Ik moet zeggen dat ik het voor mezelf nooit recht zou kunnen rekenen, op zo'n manier spullen scrappen, maar dat is meer beslissen op emotie (want hoe kan weggooien nou goedkoper zijn dan hetzelfde spul nieuw kopen). Maar de mensen die wel verstand hebben van bedrijfsprocessen schijnen het toch met elkaar eens te zijn, gezien het feit dat het op zo veel plekken gebeurt.

  6. #1396
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Ach, jullie vinden die paar gitaartjes al wat, wat dacht je van 100.000 auto's?

    https://www.ad.nl/auto/massavernieti...e-vs~a7cd46f8/

    Jep, izgs! had alleen even nieuwe software op gehoeven maar kennelijk is vernietigen een beter plan. Het milieu is op deze manier nu natuurlijk wel dubbel gepakt maar daar is niemand mee bezig in deze zieke maatschappij van ons.

  7. #1397
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Dan denk je, ze zullen toch leren van hun fouten en staan niet meer op de plek om grootmoedig te doen. Welnee...


  8. #1398
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Ach, jullie vinden die paar gitaartjes al wat, wat dacht je van 100.000 auto's?

    https://www.ad.nl/auto/massavernieti...e-vs~a7cd46f8/

    Jep, izgs! had alleen even nieuwe software op gehoeven maar kennelijk is vernietigen een beter plan. Het milieu is op deze manier nu natuurlijk wel dubbel gepakt maar daar is niemand mee bezig in deze zieke maatschappij van ons.
    100.000 VW's ?
    Daar had je heel IS mee af kunnen kopen.
    Verouderd model ?
    Geen probleem, nieuw op kenteken & een spoilertje erop en gaan !!

  9. #1399
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dat kan nooit kloppen. Ik heb altijd begrepen dat Aziatische gitaren van goedkope onderdelen gemaakt werden en daarom nooit kunnen deugen. Zo lijkt het wel dat Gibson ook voor een scheet en twee knikkers aan hardware in elkaar schroeft (door proud craftsmen uiteraard en in de USA).
    Toyotas en mazda’s. Kwalitatief ook veel slechter dan chevrolets en chryslers. Hyundai’s ook veel slechter dan made in the fucking usa.

    Droom lekker verder mensen

  10. #1400
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Ik schrok me rot. Die video begint met "Brad the Guitologist"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top