Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 133 van 142 EersteEerste ... 3383123131132133134135 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.321 t/m 1.330 van 1411
  1. #1321
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Ja, je hoort verschil tussen bruggen. Heb ze weleens een op een verwisseld. Toppro VS cheap alu dingetje. Wat het was weet ik niet meer, maar er was een behoorlijk verschil.

    Gepost met shitloads of beer.
    147-c Guitars

  2. #1322
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Als de brug van matige kwaliteit is ga je het zeker horen. Ik heb net een massieve ABM roller bridge op mijn Les Paul Custom gezet, omdat de zadels van de oude Tune-O-Matic brug speling hadden, wat qua stemming voor problemen zorgde met de Bigsby. Voor zover ik kan beoordelen is er qua sound of sustain niets veranderd, maar een AB test is natuurlijk lastig. Ik ben er erg blij mee in ieder geval.



    Laatst gewijzigd door Lomeos; 18 mei 2019 om 22:36

  3. #1323
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Ik heb een vergelijkbaar ding van Wilkinson gehad, TOM met rollers: puike sustain, geen millimeter speling of rammeltje... als je dan de prijs ziet moet je wel even gniffelen om wat bijvoorbeeld ABM vraagt voor dat soort dingen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #1324
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik heb een vergelijkbaar ding van Wilkinson gehad, TOM met rollers: puike sustain, geen millimeter speling of rammeltje... als je dan de prijs ziet moet je wel even gniffelen om wat bijvoorbeeld ABM vraagt voor dat soort dingen.
    Ja, die had ik gezien. Maar ik vond hem alleen maar met een 14" radius (de meeste die ik vond waren 14") en ik moest 12" hebben.

  5. #1325
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Een 2019 Les Paul krijgt een check op een PLEK machine om te kijken hoe het er voor staat bij Gibson tegenwoordig:



  6. #1326
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    "feels like a Les Paul again"
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #1327
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Marketing bullshit allemaal

  8. #1328
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Ja, die had ik gezien. Maar ik vond hem alleen maar met een 14" radius (de meeste die ik vond waren 14") en ik moest 12" hebben.
    Klopt, dat vergat ik. Uiteindelijk met alufolie beetje vouwen en met een beetje geduld heb je er 12"radius van gemaakt. En daar worden de resonantie, sustain, warmte, 3D en belletjes écht niet minder van
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #1329

    Standaard

    Gibson maakt zichzelf weer eens onsterfelljk belachelijk.
    Eerder deze week plaatste Mark Agnesi een merkwaardige video op YouTube waarin hij een dreigement uitte aan alle merken die het trademark van Gibson zouden schaden. Play authentic was het credo.
    De video leidde tot een stroom van protesten en Gibson kreeg de hoon over zich heen van de hele gitaarwereld.
    De video werd snel verwijderd van YouTube. Maar Internet is Internet en binnen een mum doken kopieën van de gewraakte video op diverse andere sites op.

    https://www.reddit.com/r/guitars/com...pulled_off_of/

    Gisteren kwam het nieuws naar buiten dat ze Dean denken te gaan aan pakken...

    https://guitar.com/news/industry-new...-infringement/

    Hoe dom kun je zijn? Hadden ze het net weer een beetje op de rit. Komen ze hier mee.

  10. #1330
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ook jammer dat Agnesi zich voor deze onzin leent.
    Vond hem altijd een sympathieke gozer bij Norman’s. Nooit afgeven op andere fabrikanten. Domste wat je kan doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top