Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 139 van 142 EersteEerste ... 3989129137138139140141 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.381 t/m 1.390 van 1411
  1. #1381
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Die patrick eggle gitaren zijn écht toppertjes.

    Jammer dat ik zo kut speel

  2. #1382
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Zitten we nog in het goede topic?
    Iemand al een 2019 Gibson model geprobeerd? of zijn ze nog niet te krijgen hier?
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #1383
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.199

    Standaard

    Waarom...???

    https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=9AHhKRqdtGs


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #1384
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik geloofde eerst niet dat het echte Gibsons waren.

  5. #1385

  6. #1386

    Standaard

    In de tekst staat dat het volgens Gibson juist ging om 'unsalvageable and damaged with unsafe components'. Dat zou het verwijderen van de hardware niet zo nuttig maken.

    Dat zijn natuurlijk de woorden van Gibson, in de tekst staat verder dat het ook om iets anders zou kunnen gaan.

  7. #1387

    Standaard

    Hier een video hierover:

    https://www.youtube.com/watch?v=_ft5J1lX4-o

    Blijkbaar zulke specifieke gitaren (qua hardware, qua hout ivm gaten en boren voor de specifieke elektronica) etc dat ze niet echt te hergebruiken waren (en ook om te zorgen dat ze niet alsnog in de toekomst negatief terug zouden stralen op Gibson oid?)

    Snap het idee, maar zoals ook in de video wordt gezegd... het zou toch mogelijk moeten zijn om hier een doel aan te geven. Zo zonde dit.

    Then again, dit gebeurt volgens mij zo vaak... voorraad die gewoon weggegooid of vernield wordt ipv een ander doel te vinden.

  8. #1388

    Standaard

    Ik vraag mij wel af waarom het zo pontificaal moet. Dat straalt toch uit dat je een statement wilt maken.

  9. #1389

    Standaard

    Ik was vorig jaar daar in de fabriek idd. En daar stond een rek met afgekeurde gitaren. Maar dat waren er nog geen 15 ofzo volgens mij.
    Er werd idd ook over gesproken en die worden vernietigd. Waar Gibson vroeger nog wel ' factory seconds' de markt op liet gaan doen ze dat tegenwoordig absoluut niet meer. Okee, fair enough. Das een keuze.

    Maar op deze manier is natuurlijk wel erg provocerend en idd alsof er een statement gemaakt moet worden. Het is voor mij ook een raadsel waarom de hardware en electronics er niet gewoon afgehaald worden. Maar goed, hun beleid.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  10. #1390
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Dat zie je in zo'n beetje elk (groter) bedrijf.
    Iemand moet dan de hardware eraf halen, niet eerst een (de-)assemblage order komen, retourbonnen maken bij de betreffende hardware, magazijn die hardware laten controleren of dit klopt, en of het nog nieuw is, en opboeken.
    Waarschijnlijk is de prijs die gibson betaalt voor dat spul niet zo hoog als dat wij er voor moeten betalen, waardoor dit soort beslissingen al snel plaatsvinden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top