Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11

    Standaard

    Ik hoop dat je deze brief niet verstuurd hebt zoals hierboven neergeschreven, er staan nogal wat fouten. Deze brief zou ik persoonlijk, moest ik handelaar zijn, om die reden alleen al niet serieus nemen. Sorry :-(
    motivation almost always beats talent

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Buiten het feit dat je mailtje echt bol staat van de taalfouten refereer je naar een onderzoek dat is uitgevoerd. Door wie is dit uitgevoerd en in opdracht van wie?
    Je confronteert ze met een (niet onderbouwde) uitkomst in plaats van eerst eens te vragen naar een reactie voor je uberhaupt iets gaat onderzoeken en je dreigt met verdere stappen op basis van een behoorlijk vaag verhaal. Ik ben benieuwd wat je hiermee gaat bereiken en of je hier geen leuke officiele reactie van een advocaat op gaat krijgen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Locatie
    Hoornsterzwaag ( Frielsand )
    Berichten
    578

    Standaard

    Ja ik heb hem wel even door een spellingfout controlle gehouden, Dont wurry

    We hebben een schriftelijke anquete gehouden bij verschillende multiculturele centrums. waar lokale bands reputeren.
    Daar hebben we een lijst neer gelegd met de vraag. waar de artiesten het meest hun producten weg halen, waar ze tevreden en minder tevreden over zijn. daar bleek maar liefst 34 keer vermeld dat snarenshop niet hun producten leveren zoals het hoort. Kortom er is dus wel een onderzoek geweest. Ook hebben we alle verhalen van forums verzameld, waar ook uitblijkt dat ze niet zo`n goede levering status hebben.
    Mochten ze een advocaat op mij gaan afsturen, dan zie ik dat graag tegemoet komen. want het word nu wel eens tijd dat dit bedrijf eens goed onder handen word genomen.
    ook is er meerdere keren aangiftes gedaan bij de politie dus ik zie het met vertrouwen tegemoet

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Da's al een stuk duidelijker.

    Maar waarom ga je als een Peter R. de Vries zelf achter zo'n bedrijf aan? Er zijn al aangiftes, de media (kassa/radar?) is al op de hoogte, waarom dan nog een keer hetzelfde traject?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  5. #15

    Standaard

    Ook ik ben een gedupeerde van deze duistere webshop.

    De reden waarom SRV2000 dit doet is waarschijnlijk omdat.

    De forums er vol van staan,
    Radar op de hoogte is ( maar er niets aan doet )
    Kasa op de hoogte is ( maar er ook iets aan doet )
    Politie op de hoogte is ( maar ook zij hebben nog niet kunnen betekenen )

    Kortom als iedereen het bij zich neer legt en er niet aan doet, zullen deze praktijken gewoon door gaan.

    Ik heb een bericht met alle links van forums en van gedupeerde naar undercover in nederland gestuurd.
    want Snarenshop.nl verstopt zich achter een postbusnummer (wat al vrij vaag is voor een webshop) maar bestellingen worden afgehandeld door:
    Music XL
    Vinkenakker 29
    4891NA RIJSBERGEN

    Website wel actief maar niet toegankelijk.

    Kortom mischien dat hun dit serieus nemen
    ik vind het in ieder geval een goede zaak dat SRV2000 zelf stappen onderneemt.
    want we kunnen allemaal zwijgzaam toe kijken en de forums vol drukken met hoe slecht deze webshop uiteindelijk is, maar dat veranderd deze zaak niet

  6. #16
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Pff.. Ik koop mn spullen bij een echte winkel zoals t hoort. Maar als mij dit was overkomen stapte ik gewoon ff in de auto om daarheen te rijden. Iemand dat al geprobeert??

    D.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Pff.. Ik koop mn spullen bij een echte winkel zoals t hoort. Maar als mij dit was overkomen stapte ik gewoon ff in de auto om daarheen te rijden. Iemand dat al geprobeert??

    D.
    En dan voor eigen rechtertje gaan spelen.
    Beland ik in de bak terwijl hun daar horen te zitten.
    Ik hoop dat door hogere hand een keer bekeken word als een serieus probleem.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Pff.. Ik koop mn spullen bij een echte winkel zoals t hoort. Maar als mij dit was overkomen stapte ik gewoon ff in de auto om daarheen te rijden. Iemand dat al geprobeert??

    D.
    ach snaren kan je best online bestellen, je moet alleen een betrouwbaar adres hebben, lord of the strings is 100% betrouwbaar en ik heb net snaren bij musistore.de besteld, 98 cent per set!!, voor westerns 1,20, setje bassnaren voor 6 euro!
    afwachten hoe ze voldoen en zo is het voor mij nog betaalbaar om een keer al m'n gitaren van nieuwe snaren te voorzien.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Locatie
    Hoornsterzwaag ( Frielsand )
    Berichten
    578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    ach snaren kan je best online bestellen, je moet alleen een betrouwbaar adres hebben, lord of the strings is 100% betrouwbaar en ik heb net snaren bij musistore.de besteld, 98 cent per set!!, voor westerns 1,20, setje bassnaren voor 6 euro!
    afwachten hoe ze voldoen en zo is het voor mij nog betaalbaar om een keer al m'n gitaren van nieuwe snaren te voorzien.
    WHATTT !!! 98 cent per pakkie. over wat voor merk hebben we het.
    en kun je ook via Ideal betalen of alleen via master of kredit ( want dat heb ik niet. Heb je ook een link voor mj wietse ?
    Ben wel benieuwd. Mocht je ze binnen hebben dan zou ik graag een pm van je willen ontvangen.

    Alvast bedankt

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SRV2000 Bekijk bericht
    WHATTT !!! 98 cent per pakkie. over wat voor merk hebben we het.
    en kun je ook via Ideal betalen of alleen via master of kredit ( want dat heb ik niet. Heb je ook een link voor mj wietse ?
    Ben wel benieuwd. Mocht je ze binnen hebben dan zou ik graag een pm van je willen ontvangen.

    Alvast bedankt
    Snaren van Musicstore zijn niet eens zo slecht. Je krijgt de twee dunste snaren 2 keer en dat voor nog geen euro per pakje . Ze gaan best lang mee en worden zelfs minder snel zwart dan standaard D'addario.

    Iemand trouwens nog een merk snaren dat minder snel zwart wordt dan D'addario want ik wordt er gek van -_-, zo blijf ik snaren kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top