Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30
  1. #1

    Standaard Let op Snarenshop.nl [modedit]inmiddels nieuwe eigenaar [/modedit]zijn oplichters!

    Ik ben zo stom geweest iets te bestellen via Internet zonder vooraf de leverancier te controleren. Ik heb het hier over de Snarenshop.nl

    Ik bestel al jaren via internet bij andere zaken, altijd zonder problemen, maar het moest er eens van komen.

    Ik heb voor 36 euro besteld, ik zal het dus wel overleven, maar toch: DIT KAN NIET!!!! DIT MAG NIET!!!!

    Omdat ik na mijn betaling geen ontvangstbevestiging kreeg, geen factuur ontving, geen antwoord op emails heb gekregen, niemand die de telefoon opneemt, ben ik eens gaan Googlelen, en ja hoor: er zijn massa's anderen die hetzelfde is overkomen.

    Ik ga morgen aangifte doen bij de politie, en zal de media inlichten.

    Ik hoop dat velen van jullie dit bericht lezen en niet bij de Snarenshop.nl gaan bestellen.

    Jammer en stom dat ik er zelf ben ingetrapt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Balen man!

    Bij het lezen van dit soort berichten wordt ik steeds huiveriger voor webshops.
    Ik haal dan mijn snaren liever gewoon bij de lokale gitaarboer, ookal zijn ze dan een euro duurder.
    Toooooooooooooooone!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    :S ik heb 2 keer wat zonder problemen bestelt bij hen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2008
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    345

    Standaard

    Een betrouwbare webshop is Lord of the Strings.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Hier in een ander gedeelte van het forum staan meer lotgenoten, misschien extra informatief voor je. Ze schijnen dus wel te reageren (uiteindelijk), maar dat het goed mis gaat bij snarenshop.nl mag duidelijk zijn.

  6. #6

    Standaard Snarenshop

    Beste allemaal,

    twee weken geleden besteld bij snarenshop.nl. Tot op heden nog niets ontvangen, geen reactie op mail, gewoon helemaal niets.

    Ik heb ze nog een week de tijd gegeven.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2009
    Locatie
    almere
    Berichten
    170

    Standaard

    oah, die zijn niet goed bezig
    -Epiphone Les Paul Standard Plus Top (Transparant Blue)
    -Roland Micro Cube
    -Boss DS-2 TurboDistortion pedal

  8. #8

    Standaard

    Gewoon een brief sturen naar het adres waar ze op ingeschreven staan bij de kamer van koophandel. Wees duidelijk in die brief en dreig met verdere stappen. Als je geld teveel hebt kun je hem ook aan laten tekenen. Ik heb vaker gelezen dat die jongens die dit doen aan het oplichten zijn. Ze zijn trouwens ook echt niet heel erg goedkoop ofzo...

    Gezien ze waarschijnlijk een automatisch systeem hebben kun je ze ook fucken door hun eigen (bankrekeningnummer en) adres op te geven e.d. om dan betaling onder rembours te doen. Als ze echt een digitaal proces hebben merken ze dit niet en kost het ze (wat) geld. Wat je naast aangifte ook kunt doen is poederbrieven enzo (grapje hoor ). Overigens, als je bestellingen plaatst op hun adres, met een eigen mailadres, doe dit dan onder een proxy met een net gemaakt andres dat niet met jou te associëren valt.

    Ik heb een schurfthekel aan dit soort "bedrijven"... Hopelijk krijg je je snaren nog, anders wil ik je best helpen om hun site plat te gooien voor een dagje of twee, of zorgen dat ze even 200000 mails binnenkrijgen, je kent het wel .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Locatie
    Hoornsterzwaag ( Frielsand )
    Berichten
    578

    Standaard

    Weet je ik ben er helemaal klaar mee ik heb een bericht na ze toe gestuurd,
    Wij houden namelijk dit bedrijf/webshop al een enige ijd in de gaten. en het blijkt dat er steeds meer van deze praktijken naar voren komen.
    dus ik heb het volgende mailtje na ze gestuurd.
    Als hier niet op gerageerd word onderneem ik juridische stappen.
    ik schreef als volgt naar hun:

    25-01-2010

    Geachte Snarenshop,

    Uit onderzoek is gebleken dat er veel klachten zijn betreft het online bestellen van uw producten.
    Wij krijgen steeds meer reacties en klachten dat hun producten niet worden geleverd, en dat baat ons zorgen.
    Ook is uw naam bij verschillende nederlandse forums naar voren gekomen dat niet al uw producten geleverd zou worden
    zoals het zou horen. Ook is er al aangifte gedaan bij de politie en is de media op de hoogte gesteld van dit probleem,
    Vandaar dat het ons een goed idee leek om hier u hier mee te convronteren, want wij zijn namelijk wel benieuwd naar uw verhaal.
    Ook blijkt uit onderzoek dat u niet reageerd op mailtjes of telefoontjes van de klant, Of dat ze een automatisch bericht ontvangen waarin vermeld
    word dat hun status van de bestelling gewijzigd word en dat de bestelling nog in behandeling is naar maar liefst 2 weken,
    ook kunt u het zelf zien dat op dit moment uw bedrijf zich niet in een goed reputatie bevind.

    Link:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=129082

    Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wij hopen graag wel wat van u terug te horen.
    Mochten deze praktijken zich steeds vaker voor doen. zal ook het programa Radar en Kassa hier van op de hoogte worden gebracht.

    Hoogachtend:

    A. v/d Meer.

    Nu mogen hun met een goede verklaring komen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2006
    Locatie
    Wortel (ja dat bestaat echt)
    Berichten
    422

    Standaard

    Beste SRV2000,

    Toch best even de spellingsfoutjes verbeteren vooraleer je dit stuurt. Kwestie van goed over te komen. Verder: goed idee!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top