Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Gezocht: Gitarist ( en eventueel zanger ) voor neo-grunge band (midden nederland)

    Hallo!

    Skin & Bones zoekt een tweede gitarist. Wat we zoeken is een liefhebber van rock zoals je dat hoort bij Foo Fighters, Nirvana, maar ook Muse, Qotsa, SoaD en My Vitriol. Allemaal bands waar een hoop muziek en energie in zit naar mijn mening!

    We zoeken een 2e gitarist om het geheel voller en rijker te maken. We vragen geen wonderen van een gitarist, en solo's mag je thuis laten! We zoeken iemand die ons aanvoelt, gevoel heeft voor energie en accenten.

    We zijn ook op zoek naar een nieuwe zanger. Al staan er lijntjes open, wellicht ben jij het beste wat Skin & Bones kan overkomen! Een beetje bereik, hier en daar ruw en gevoel zijn mooi meegenomen (naast gewoon je toon houden haha)!

    We oefenen elke donderdag in Veenendaal, lekker centraal voor ons wijd verspreide bandje!

    We doen niet aan covers, geloven in onze eigen kracht. Als je meer wilt weten: laat het me weten! Ik stuur je wat mp3 materiaal, dan kan je ook horen waar we heen willen.

    Rock on,
    Willem

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    79

    Standaard

    Ik woon in veenendaal. Ben 20 jaar. Heb genoeg gear voor live.

    Muziekstijl ken (nog) ik niet echt maar heb wel bandwerk gedaan en ook livewerk.

    Laat maar weten of je interesse hebt!
    Axes: Ibanez s670FM, Fender american standard strat OW, Dean performer E,
    Fx: Crybaby wah, fulltone fulldrive, lpb-1, zendrive, phase 90 script logo, stereo memory man with hazarai,
    Amps: Fender Twin amp Fender Champion 300

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    3.823

    Standaard

    WOon in Vdaal
    15 jr oud!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top