Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 145 van 145
  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Dit topic van heel diep terug opgevist omdat de bass eigenlijk nu pas af is.

    eerste neck was getordeerd ... en het heeft me lang gekost om over die frustratie te geraken (eerst nog proberen te herstellen maar dat ging echt niet)
    en een nieuwe neck te bouwen, maar da's bij deze gebeurd: dus nu echt af een welgemeend oef!

    filmkes van gitaren op youtube zeggen al niet veel, van bassen helemaal niet, maar ze klinkt echt wel vet. hier wat gepiel over een gitaaramp.

    http://www.youtube.com/watch?v=nDDNo-VT9CY

  2. #142

    Standaard

    Alhoewel ik over het algemeen voor een Jazz bass sound kies, krijg ik van dit geluid toch wel een Pbass GAS...

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaanW Bekijk bericht
    Alhoewel ik over het algemeen voor een Jazz bass sound kies, krijg ik van dit geluid toch wel een Pbass GAS...
    ja, 'tis zoals bij een tele, elke gitarist moet er een hebben. zo zou ook elke bassist een Pbass moeten hebben
    Deze is trouwens voor een fervent J bassist die toch ook es een bass met Pgeluid wilde.

  4. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ja, 'tis zoals bij een tele, elke gitarist moet er een hebben. zo zou ook elke bassist een Pbass moeten hebben
    Daar heb je helemaal gelijk in

    Op het bodyhout na (Iemand toevallig nog een stukje elzen over? )heb ik nu alles in huis om een P te bouwen, dus ik heb er binnenkort gelukkig ook weer in

  5. #145
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    wat een lekkere bas!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top