Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 63 van 178 EersteEerste ... 1353616263646573113163 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 630 van 1771
  1. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rockgod69 Bekijk bericht
    dubbelconcert mark knopfler en bob dylan in ahoy hoi hoi
    Wou daar ook erg graag heen, maar met RHCP over 2 weken en Dream Theater in februari zit mijn schema vol genoeg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  2. #622
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    13 oktober L.A. Guns

    23 oktober Alice Cooper

    4 november DeWolff (buurjongen speelt in het voorprogramma)
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  3. #623
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Gaan er nog mensen naar Joe Bonamasa in Carré 5-7 oktober?
    Ben gisteren geweest,... FE-NO-ME-NAAL!!!
    Toooooooooooooooone!!!

  4. #624
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Ben gisteren geweest,... FE-NO-ME-NAAL!!!
    Hoe was de nieuwe drummer?

  5. #625
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Vanavond Van Canto in Patronaat Haarlem. Het is vooral mijn vriendin die er heen wil maar het lijkt me best cool om te zien.

  6. #626
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Hoe was de nieuwe drummer?
    Ja super!!

    Veel interactie met de bassist en Joe.
    Hij doet me alleen wel erg denken aan Matt Sorum (GnR)
    De haren, het postuur, de houding, de kleding, handschoentjes en zelfs de speeltechniek. 1 op 1 te vergelijken met Matt S.

    2 Minpuntjes van de avond:

    - zeer matige toetsen, toetsenist die sloe gin te snel inzet, geen interactie met de rest van de band.

    - eerste 3 nummers was gitaar en zang zeer slecht hoorbaar, iets wat raar is gezien ze eergisteren die show ook al speelde. vreemd dat de 2e dag opnieuw het geluid afgesteld moet worden.


    (edit) voor wie scherp kijkt kan zien dat Joe acher zijn amps nog een marshall silver jubilee top heeft verstopt
    Toooooooooooooooone!!!

  7. #627
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Ja super!!

    Veel interactie met de bassist en Joe.
    Hij doet me alleen wel erg denken aan Matt Sorum (GnR)
    De haren, het postuur, de houding, de kleding, handschoentjes en zelfs de speeltechniek. 1 op 1 te vergelijken met Matt S.

    2 Minpuntjes van de avond:

    - zeer matige toetsen, toetsenist die sloe gin te snel inzet, geen interactie met de rest van de band.

    - eerste 3 nummers was gitaar en zang zeer slecht hoorbaar, iets wat raar is gezien ze eergisteren die show ook al speelde. vreemd dat de 2e dag opnieuw het geluid afgesteld moet worden.


    (edit) voor wie scherp kijkt kan zien dat Joe acher zijn amps nog een marshall silver jubilee top heeft verstopt
    Ben benieuwd vanavond. Vond het toch wel klote om te horen dat Bogie Bowles eruit ging. Wel vreemd dat de toetsen matig waren, Rick loopt toch al weer wat jaartjes met bij Joe inmiddels. Ik zal een opletten of ik de silver jub. kan zien. Staat deze ook aangesloten dan? Dat zou betekenen dat 1 van de andere 4 amps niet aangesloten kan zijn volgens mij, omdat hij in feite over 4 stuks 2x12's speelt.

  8. #628
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Ben benieuwd vanavond. Vond het toch wel klote om te horen dat Bogie Bowles eruit ging. Wel vreemd dat de toetsen matig waren, Rick loopt toch al weer wat jaartjes met bij Joe inmiddels. Ik zal een opletten of ik de silver jub. kan zien. Staat deze ook aangesloten dan? Dat zou betekenen dat 1 van de andere 4 amps niet aangesloten kan zijn volgens mij, omdat hij in feite over 4 stuks 2x12's speelt.
    Hij staat wel aan maar kon verder niet zien of hij aangesloten was op de 4x12jes.
    wel had hij die 4 andere tops aanstaan en leken aangesloten..
    De silver jub staat op een 19''rack waar apparatuur inzit voor zijn western.
    Ik kan je verklappen dat hij een enorm geile bonamassa sig meeheeft MET BIGSBY!!!
    en een hele deftige ES (met custom binding en gold hardware)
    Toooooooooooooooone!!!

  9. #629
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Hij staat wel aan maar kon verder niet zien of hij aangesloten was op de 4x12jes.
    wel had hij die 4 andere tops aanstaan en leken aangesloten..
    De silver jub staat op een 19''rack waar apparatuur inzit voor zijn western.
    Ik kan je verklappen dat hij een enorm geile bonamassa sig meeheeft MET BIGSBY!!!
    en een hele deftige ES (met custom binding en gold hardware)
    Het was echt geweldig! Ik heb de silver jub niet gezien trouwens vanuit mijn positie. Op de plek waar normaal de silver jub stond stond nu een zwarte Marshall, het type kon ik niet goed zien. Het leek wel een jcm800 met de 6 knoppen maar er stond zeker geen jcm800 op. Die drummer lijkt inderdaad precies op de Matt Sorum van begin jaren 90 :-) En wat een beest is het! Heel wat anders dan de ingetogen Bogie. De show is er visueel een stuk aantrekkelijker op geworden door de nieuwe drummer. Hij zoekt veel contact met de overige bandleden en het samenspel is inderdaad erg goed. Het is meer een showmannetje. Gelukkig is hij niet alleen erg goed in het betere beukwerk maar ook de technischere rustige nuances werden zuiver uitgevoerd.

    Heb je buiten de schitterende ES ook de roomwitte 3-pup Explorer nog gezien?

  10. #630

    Standaard

    Gisteren And So I Watch You From Afar gezien in Doornroosje, holy shit! Dit was echt een heel erg intens optreden.
    Aan het eind gingen beide gitaristen de zaal in, iedereen er omheen op de knieën, geweldig. Helemaal op het einde kreeg ik de gitaar van een van de gitaristen in mn handen geduwd met het gebaar erbij dat ik er maar hard op moest rammen, meesterlijk.
    Een paar minuten later ook nog de halve band gesproken bij de merchandise stand, die gingen gelijk daarheen. Dat noem ik hart voor je fans hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top