Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 58 van 178 EersteEerste ... 848565758596068108158 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 580 van 1771
  1. #571
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Vanavond mijn stiefvaders van Bad Religion in 013
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  2. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    Bij mij staan Maiden United en Fates Warning op de rol.

    Allebei voor niet teveel geld, maar wel geweldige muziek!
    Gisteren naar Maiden United geweest. Ben nog ZWAAR onder de indruk van Damian Wilson. Wat een stem heeft die man! En dat niet alleen, z'n charisma en performance op het podium spreken me ook bijzonder aan: Een oprechte en grappige kerel die er zichtbaar van geniet om muziek te maken. Constant grappen maken en interactie met het publiek. Echt heel erg tof.

    Ik kende hem al veel langer (eigenlijk al sinds Extinct instinct van Threshold) en heb hem ook nog live gezien met Star One, maar ik was nu echt helemaal floored door zijn optreden. Misschien dat de schaal van dat optreden hier ook wat mee te maken heeft gehad. Ik denk dat er pakweg zo'n 70 a 80 man aanwezig waren, maar het was NB wel uitverkocht. Bij zo'n kleinschalig optreden sta je met je neus op het podium en dat maakt het wellicht indrukwekkender dan bij een optreden in bijvoorbeeld Ahoy.

    Anywayz...het is een aanrader om op zoek te gaan naar muziek van hem mocht je hem nog niet kennen!

    Overigens was Anneke (van Giersberen) gister wat minder bij stem. Maar daar baalde ze zelf ook heel duidelijk van (jetlag?). Niettemin werd het laatste nummer (To tame a land) door zowel Anneke als Damian geweldig gebracht. Kippevel! (Tip: zoek even To tame a land door Maiden United op youtube).

    Inmiddels een heel verhaal, maar ik heb gister gewoon een hele toffe avond gehad.
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  3. #573

    Standaard Fishbone

    Yes, naar Fishbone in Paradiso :-)
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  4. #574
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Op dit moment heb ik RHCP en 2 x Sarah Blasko in de agenda staan. Ik had dolgraag naar Esmerine gewild (liefhebbers van GY!BE maar dan meer avantgarde en minder rock: 23 september in Bitterzoet (paradiso).

    En ik pik ongetwijfeld nog wel wat dingen mee...

  5. #575
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Op dit moment heb ik RHCP en 2 x Sarah Blasko in de agenda staan. Ik had dolgraag naar Esmerine gewild (liefhebbers van GY!BE maar dan meer avantgarde en minder rock: 23 september in Bitterzoet (paradiso).

    En ik pik ongetwijfeld nog wel wat dingen mee...

  6. #576
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisvandenHeuvel Bekijk bericht
    Yes, naar Fishbone in Paradiso :-)
    Ook aanwezig!

  7. #577
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisvandenHeuvel Bekijk bericht
    Yes, naar Fishbone in Paradiso :-)
    Ook aanwezig!

  8. #578
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2002
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    739

    Standaard

    Suicidal Tendencies, 14 augustus @ Melkweg, Amsterdam
    Prog Lord

  9. #579
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Vanavond naar SEVENTH VOID en A PALE HORSE NAMED DEATH in Dynamo Eindhoven.

    ff een avondje weemoedig aan Type O Negative denken en Peter Steele missen...
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  10. #580

    Standaard

    BAM! Kaartjes voor Triggerfinger, 9 november in de Melkweg zijn binnen. M'n tweede keer dat ik ze ga zien.

    En ondertussen staat 14 september nog altijd Kitty Daisy & Lewis op het programma.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top