Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 57 van 178 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 561 t/m 570 van 1771
  1. #561
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Voor de €28,- entreeprijs hoef je het niet te laten en heb je niks te verliezen.Ben vorig jaar voor het eerst naar de Zwarte Cross geweest.Heb niets van de cross meegekregen,alleen maar muziek en meeste tijd op de Metalweide en coverband tent..Als dit zo doorgaat met de goede bezetting van bands ,zou het een groeiend festival voor metal liefhebbers kunnen worden.
    Ik ben vorig jaar gegaan voor airbourne. De rest vond ik allemaal niet zo boeiend. Nog even loudness gekeken op metalweide maar verder beetje in het zonnetje gezeten.
    Het is voor mij redelijk eindje rijden nog en als het nou lekker zonnig was geweest had ik het nog wel overwogen. Maar nu met dit weer en eigenlijk een verjaardag gepland gaat het helaas voorbij
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  2. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    wtf annihilator en anthrax op zwarte cross? Ik vind de zwarte cross echt een flut festival. Vorig jaar geweest en die mensen daar komen alleen maar om cross te kijken, niet voor muziek. Heeft aan andere kant weer wel als voordeel dat je altijd vooraan kan staan als je wilt
    Euh, wat snap je niet aan de benaming 'Zwarte CROSS' in tegenstelling tot een naam als 'Achterhoeks METAL Festival'? De Cross is een cross, met wat leuke bandjes om mensen voor, tijdens en na het crossen een beetje bezig te houden.

    Niettemin voor de metalheads even een mededeling van algemeen belang (© Zwarte Cross):

    Er is een kleine wijziging in het programma in de Metalweide op vrijdag. Maak je geen zorgen, er heeft geen enkele band afgezegd hoor. Vanwege de reisschema’s hebben we het slot van de avond een beetje moeten aanpassen. De speelvolgorde wordt als volgt:

    20.15 - 21.15 PSYCHOTIC WALTZ
    21.45 - 23.00 HELLOWEEN
    23.30 - 00.30 PAGAN'S MIND

    NB: Aangezien Tante Rikie net klaar is met het kopiëren en in elkaar nieten van de programmaboekjes kunnen we deze wijziging daarin niet meenemen. Zegt het dus voort naar je headbangende kameraden en dan hoeft niemand zijn of haar favoriete band te missen!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  3. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Euh, wat snap je niet aan de benaming 'Zwarte CROSS' in tegenstelling tot een naam als 'Achterhoeks METAL Festival'? De Cross is een cross, met wat leuke bandjes om mensen voor, tijdens en na het crossen een beetje bezig te houden.
    Het leukste zijn de borden nog die ze er hebben staan. Heb dit jaar even door de metalweide gelopen en er staan spreuken zoals "Meer haar dan diploma's" en "Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper".
    Geweldige humor met een flinke zelfspot Ik heb het dit jaar pas voor het eerst gezien, maar het festival ziet er wel echt goed verzorgd uit qua aankleding.

  4. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Het leukste zijn de borden nog die ze er hebben staan. Heb dit jaar even door de metalweide gelopen en er staan spreuken zoals "Meer haar dan diploma's" en "Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper".
    Zoiets bedoelt u?



    Laatst gewijzigd door BamBuFan1; 15 juli 2011 om 01:15
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  5. #565
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    HUISSEN am Rhein
    Berichten
    4.281
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

  6. #566
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2010
    Locatie
    niet hier
    Berichten
    433

    Standaard

    Heb gister kaarten gekocht voor Knofler en Dylan
    Everyone talks about rock these days; the problem is they forget about the roll.
    Keith Richards

  7. #567

    Standaard

    16 oktober naar de peppers, heb nu eigenlijk alweer spijt dat ik deze kaartjes gekocht heb...

  8. #568

    Standaard

    Vorige week kaartjes gekocht voor Kitty, Daisy & Lewis in de Effenaar in september.
    Als iemand dat hier überhaupt kent.

  9. #569
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2009
    Locatie
    Rotterdam, Zuid-Holland
    Berichten
    336

    Standaard

    16 Oktober naar de Peppers, en ik heb helemaal geen spijt dat ik de kaartjes gekocht heb!

  10. #570
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    16 oktober naar de peppers, heb nu eigenlijk alweer spijt dat ik deze kaartjes gekocht heb...
    Niet lopen zielepoten. Als je wilt gaan, ga je. Als je niet wilt gaan, lukt het ongetwijfeld nog om je kaartjes kwijt te raken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top