Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 178 EersteEerste ... 646545556575866106156 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 1771
  1. #551
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    HUISSEN am Rhein
    Berichten
    4.281

    Standaard

    Zaterdag; Zwarte Cross.Sepultura,Death Angel,Annihilator,Crimson Glory,Monster Magnet,Anthrax
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

  2. #552

    Standaard

    Afgelopen maandag Brian Setzer in Paradiso, wát een show!
    Vooral de double bass battle tussen zijn twee bassisten was erg tof, helemaal toen Setzer z'n gitaar wegzette en ook een bas pakte om mee te doen

  3. #553

    Standaard

    Ondertussen al weer twee weken geleden naar de Big Four geweest in Gelsenkirchen. Iemand anders die daar ook heen is geweest?

    Al vrij vroeg in het stadion aangekomen vonden wij een goede plaats in het Innenraum. Voor ons een aantal jongens die om de 10 minuten een pretsigaret opstaken, achter ons een stel bezopen Fransozen. Afijn, om 17.00 begon Anthrax, had niet veel van ze verwacht, maar ze waren werkelijk geweldig. Zonder Scott Ian die zijn eerste kind verwachtte. Zijn vervanger, Andreas Kisser van Sepultura, speelde erg goed: lekkere sound en erg strak. Bij het eerste nummer zat de sfeer er al goed in, en ze speelden zelfs nog een nummer wat op het volgende album pas uit zal komen.
    Vervolgens een kleine 20 minuten pauze, voordat Megadeth op zou treden.
    Megadeth was kortweg teleurstellend, hele slechte mix, Mustaine die totaal zijn stem kwijt was geraakt. Echt bagger. De lead gitarist was overigens wel erg goed, speelde vlekkeloos.

    Over Slayer kan ik kort zijn, ik heb hun hele show gemist. Ik ging aan het eind van Megadeth's set bier halen, en kwam pas 10 minuten voor Metallica terug.

    Toen begon het feest, Metallica stond op het punt om op te treden. De sfeer zat er bij de intro al geweldig in, en ze speelden met een compleet aangepasde setlist, openen met Hit the Lights en Puppets, Seek n Destroy als 4e nummer, The Call of Ktulu er nog tussendoor en na bijna 2 uur eindigen met Battery en Creeping Death! James' stem was erg goed, Robbert speelde als altijd erg goed en zijn backup zang was ook geweldig.
    Zelfs Kirk en Lars hadden een goede avond, Kirk speelde bijna foutloos, en Lars zat vol met energie, hij speelde (zoals hij eigenlijk nooit doet) zelfs de meeste double bass delen.

    Kortom, een geweldig concert, met Megadeth als teleurstelling. Ik zou zo nog een keer gaan!

    Samenvatting? Anthrax erg goed, Megadeth teleurstellend, Slayer compleet gemist en Metallica fantastisch.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  4. #554

    Standaard

    Bij mij staan Maiden United en Fates Warning op de rol.

    Allebei voor niet teveel geld, maar wel geweldige muziek!
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  5. #555
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Eigenlijk ben ik een beetje een zielepoot, want de artiesten waar ik naar luister, en daar bedoel ik mee:

    - Guns N' Roses
    - Nirvana
    - Kiss
    - Creedence Clearwater Revival
    - Creed
    - Jimi Hendrix
    - Bon Jovi
    - AC/DC
    - Rise Against
    - System Of A Down

    Houden nooit concerten in Nederland (of zelden), zijn allang gestopt, of de zangers zijn arrogante zakken geworden




    Guns N' Roses
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  6. #556

    Standaard

    Uhm ik heb de afgelopen 5 jaar
    Bon jovi 3x gezien
    Kiss 2x
    Gnr 2x
    Dus zo weinig zijn ze hier niet hoor :P

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomas_lc Bekijk bericht
    Uhm ik heb de afgelopen 5 jaar
    Bon jovi 3x gezien
    Kiss 2x
    Gnr 2x
    Dus zo weinig zijn ze hier niet hoor :P
    Dat niet, maar hun zangers zijn wel arrogante zakken geworden...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  8. #558
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Zaterdag; Zwarte Cross.Sepultura,Death Angel,Annihilator,Crimson Glory,Monster Magnet,Anthrax
    wtf annihilator en anthrax op zwarte cross? Ik vind de zwarte cross echt een flut festival. Vorig jaar geweest en die mensen daar komen alleen maar om cross te kijken, niet voor muziek. Heeft aan andere kant weer wel als voordeel dat je altijd vooraan kan staan als je wilt

    Annihilator vorig jaar in de pul gezien, heel gaaf! Vind het jammer dat ik niet eerder wist dat ze op zwarte cross speelde. anders had ik het misschien nog wel overwogen.


    @epiphone
    Ik houd ook van de jaren 80 hardrock, heb afgelopen jaren redelijk wat bands gezien uit de 80's (ac/dc, wasp, ufo, deep purple, alice cooper, iron maiden, aerosmith, whitesnake, twisted sister, vengeance, sleeze beez, bonfire, cinderella) Genoeg bands dus waar je nog WEL naar toe kunt
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  9. #559
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    HUISSEN am Rhein
    Berichten
    4.281

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    wtf annihilator en anthrax op zwarte cross? Ik vind de zwarte cross echt een flut festival. Vorig jaar geweest en die mensen daar komen alleen maar om cross te kijken, niet voor muziek. Heeft aan andere kant weer wel als voordeel dat je altijd vooraan kan staan als je wilt

    Annihilator vorig jaar in de pul gezien, heel gaaf! Vind het jammer dat ik niet eerder wist dat ze op zwarte cross speelde. anders had ik het misschien nog wel overwogen.

    Voor de €28,- entreeprijs hoef je het niet te laten en heb je niks te verliezen.Ben vorig jaar voor het eerst naar de Zwarte Cross geweest.Heb niets van de cross meegekregen,alleen maar muziek en meeste tijd op de Metalweide en coverband tent..Als dit zo doorgaat met de goede bezetting van bands ,zou het een groeiend festival voor metal liefhebbers kunnen worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

  10. #560
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ik lees net dat op 28 oktober die Deutsch Amerikanische Freundschaft (D.A.F.) na 30 jaar weer optreedt in De Effenaar

    De "Verschwende deine Jugend" wereld tour
    Seh' das mal an!
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top