Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 168 van 178 EersteEerste ... 68118158166167168169170 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.671 t/m 1.680 van 1771
  1. #1671
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Gisteren naar Alice in Chains geweest. Layne Staley is dan wel dood (en wordt gemist), de band is echter springlevend!
    Goeie gig dus, support act Black Rebel Motorsycvle Club was ook lekker.

    Ik heb nog op de agenda: Smashing Pumpkins, Tinariwen, B-52's, All Them Witches (op het Metropolis Festival, kom dat zien!) en Neil Young. Genoeg om naar uit te kijken.

  2. #1672
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Gisteren bij Kikagaku Moyo geweest in Doornroosje, een psychedelische jam band uit Japan. Ik had gezien hun studiowerk al aardige verwachtingen, maar die hebben ze ruimschoots overtroffen. Wat een fenomenale band! Heel goed op elkaar ingespeeld, dynamisch, beheerst maar soms spugen ze echt vuur ineens. Aanrader!

    Over een paar weken weer iets soortgelijks en iets lompers, dan spelen eerst Yob en Melvins een double bill in Doornroosje, dan 2 dagen later Brant Bjork voor wat lome desert rock.
    Yob zou ik wel wes live willen zien. Zijn vast lekker

  3. #1673
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Gisteren naar Alice in Chains geweest. Layne Staley is dan wel dood (en wordt gemist), de band is echter springlevend!
    Goeie gig dus, support act Black Rebel Motorsycvle Club was ook lekker.

    Ik heb nog op de agenda: Smashing Pumpkins, Tinariwen, B-52's, All Them Witches (op het Metropolis Festival, kom dat zien!) en Neil Young. Genoeg om naar uit te kijken.
    Ik ben ook geweest inderdaad. Black rebel motorcycle club vond ik zwaar tegenvallen. Lekkere gitaarsound, maar wat een saaie muziek. Herhalen, herhalen, herhalen, herhalen...

    Alice in Chains was de start wat zwak, eerste twee/drie nummers waren wat passief. De stemmen moesten nog een beetje in model komen, de mix nog wat worden bijgeschaafd, maar nadat ze waren opgewarmd kwam het er inderdaad lekker uit!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  4. #1674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Yob zou ik wel wes live willen zien. Zijn vast lekker
    Die zijn wel indrukwekkend ja, heb ze in 2016 en 2018 op Desertfest Antwerpen gezien. Als je eens de kans krijgt, zeker gaan! Dit jaar is Sleep trouwens al aangekondigd voor DF Antwerpen, kijk ik erg naar uit.

  5. #1675
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2013
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    1.137
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Vanmiddag ga ik naar het Bostheater te Amsterdam waar Paul Carrack zal optreden.

  6. #1676

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was er iets te doen in Apeldoorn, en Robby Valentine deed 's avonds een tribute to Queen. Was weer gezellig en een lekker concert (en bovendien gratis, altijd leuk).

    Voorafgaand nog bij de Guitar shop langsgeweest. Leuk spul hebben ze daar, een Schecter Banshee geprobeerd. Naast de gitaar was ik erg gecharmeerd van de versterker, en ik denk dat ik (naast nog meer oefenen) meer heb aan een beter geluid dan aan een gitaar erbij.

  7. #1677

    Standaard

    Het wordt saai, maar afgelopen vrijdag weer bij Robby Valentine geweest. Band was goed op dreef.
    In een theater dus lekker kunnen zitten, vindt mijn rug ook wel eens lekker, maar je mist wel wat sfeer.

    Aanstaande zaterdag naar Knight Area (met Jan Willem Ketelaers als zanger, die ook backing vocals doet bij Robby Valentine).

  8. #1678
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Druk weekje, eerst hi gezegd tegen Damon Albarn (Good, Bad & Queen) en de nieuwe band van Jim Jones en donderdag de Paladins in Luxor. Gelukkig hebben we de foto's nog.



    Foto van Damon (van mij), muziekje van Jim (niet van mij)

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #1679
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Heftige shit zeg....!!

    Die Jim Jones dan hè..... al denk ik het vaker meegemaakt te hebben.

  10. #1680
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik kan overigens de kekke schoenen van Jeffery West van harte aanbevelen, zoals hier in een Supro promo van de Supersonics (UK) niet te verwarren met de Nederlandse Supersonics (NL) die ook een fijn potje rock'n roll op de mat neerzetten.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 11 juni 2019 om 23:28
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top