Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 167 van 178 EersteEerste ... 67117157165166167168169177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.661 t/m 1.670 van 1771
  1. #1661
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Hebben ze Old and wise nog gespeeld? En wie zong het?

  2. #1662
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Niet de originele zanger als je het mij vraagt - ze speelden het wel - een hoop oude nummers eigenlijk. Ik heb wel wat LP's van ze, maar heb me er tot nu toe nooit in verdiept. Was wel te gek overigens!

  3. #1663
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Originele zanger van 'Old and Wise' was Colin Blunstone, ook wel bekend van The Zombies.
    Ik geloof niet dat ie met Alan Parsons tourt. Veel ander Alan Parsons werk werd op plaat ingezongen door John Miles (solo wereldhit 'Music'), maar ook die zal er niet bij zijn geweest.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #1664
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    http://alanparsons.com/bios/ voor de bandleden van nu......

  5. #1665
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Veel ander Alan Parsons werk werd op plaat ingezongen door John Miles (solo wereldhit 'Music'), maar ook die zal er niet bij zijn geweest.
    Ben je niet abuis? Het meeste werd gezongen door Eric Woolfson, medeoprichter van The Alan Parsons Project.

  6. #1666

    Standaard

    Recensies van Alan Parsons waren niet zo geweldig. Wat ik op YouTube zag maakte ook geen indruk op me, zangtechnisch gezien.
    Lang geleden zag ik 'm optreden in Ahoy, met onder andere Chris Thompson als zanger.

    Morgenavond naar een The Doors tribute band, want vriendinlief heeft kaartjes gewonnen

  7. #1667

    Standaard

    Morgen middag richting Gelsenkirchen. Morgen avond Rammstein, daar. Eerste show van de tour. Een beetje een foutje qua kaartje en een nachtje slapen daar maar toch wel zin in.

  8. #1668
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Recensies van Alan Parsons waren niet zo geweldig. Wat ik op YouTube zag maakte ook geen indruk op me, zangtechnisch gezien.
    Lang geleden zag ik 'm optreden in Ahoy, met onder andere Chris Thompson als zanger.

    Morgenavond naar een The Doors tribute band, want vriendinlief heeft kaartjes gewonnen
    Chris Thompson van Manfred Mann? Vond ik altijd een gave zanger!

  9. #1669

    Standaard

    Gisteren bij Kikagaku Moyo geweest in Doornroosje, een psychedelische jam band uit Japan. Ik had gezien hun studiowerk al aardige verwachtingen, maar die hebben ze ruimschoots overtroffen. Wat een fenomenale band! Heel goed op elkaar ingespeeld, dynamisch, beheerst maar soms spugen ze echt vuur ineens. Aanrader!

    Over een paar weken weer iets soortgelijks en iets lompers, dan spelen eerst Yob en Melvins een double bill in Doornroosje, dan 2 dagen later Brant Bjork voor wat lome desert rock.

  10. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Chris Thompson van Manfred Mann? Vond ik altijd een gave zanger!
    Ja die. Heeft ook meegezongen bij Jeff Waynes war of the worlds. En deed backing vocals bij Brian May. Geweldige zanger, veel emotie in zijn stem.

    Afgelopen zaterdag nog naar een festival geweest, maar daar heb ik welgeteld 1 electrische gitaar gezien. Verder veel electronische muziek en dj's gehoord. Was, ondanks dat het niet mijn stijl muziek was een leuk festival, goede sfeer, leuke eettentjes. En de schoonzoon van m'n vriendin is de festivaldirecteur, dus we konden ook backstage meekijken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top