Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 166 van 178 EersteEerste ... 66116156164165166167168176 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.651 t/m 1.660 van 1771
  1. #1651

    Standaard

    Excelsior is een Nederlands platenlabel dat zich met name richt op het wat meer alternatieve circuit.

    Wat voor mij betekent dat de meeste interessante NL bands bij Excelsior onder contact zijn.

  2. #1652

    Standaard

    Voor mij in juni naar Pinkpop en naar Metallica!

  3. #1653

    Standaard

    Vrijdag 8 maart naar Danny Vera in het Nieuwe Luxor Theater Rotterdam.

  4. #1654
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Wat hij laat zien als gitarist en zanger op tv klinkt overtuigend. Ik vind sound ook goed. Past precies bij zijn manier van spelen.
    Laatst gewijzigd door Brad; 3 maart 2019 om 01:25

  5. #1655

    Standaard

    Vorige week al gezien bij Countdown Café in Amsterdam (5 nummers waarvan 2 Queen-covers) en aanstaande vrijdag naar een heel concert van Robby Valentine in Vlaardingen.
    Ditmaal geen Queen-tribute, maar een optreden van The Alliance tour. Lekkere prog-glam-symfo-hardrock.

  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Wat hij laat zien als gitarist en zanger op tv klinkt overtuigend. Ik vind sound ook goed. Past precies bij zijn manier van spelen.
    Hier ben ik het helemaal eens. Deze theatertour (Pressure makes Diamonds) is de band aangevuld met een blazerssectie en strijkensemble. Danny laat hiermee zien dat zijn muziek zich daar prima voor leent. Het was een fantastisch optreden.

  7. #1657

    Standaard

    Laatst naar Wild Romance geweest. Leuke band met uiteraard doorgewinterde, goede muzikanten en een zeer matige, zuurkijkende drummer. Maar goed, het kost m dan ook genoeg natuurlijk
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  8. #1658

    Standaard

    Vanavond naar Neal Morse in 013. Met hemzelf maar bovenal Eric Gillette op gitaar. Speelt op een JP Musicman.

  9. #1659

    Standaard

    Metallica ga ik heen en even zoeken nog naar een leuk festival waar my baby aanwezig is.

  10. #1660
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Afgelopen dinsdag naar The Alan Parsons Project geweest - was beestachtig goed - wat kunnen die klanten spelen zeg......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top