Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 164 van 178 EersteEerste ... 64114154162163164165166174 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.631 t/m 1.640 van 1771
  1. #1631
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Vanavond, a celebration to Bowie. Daarna een meet and greet (lang verhaal). Enorm veel zin in!
    Heel veel plezier vanavond Mario...!!

  2. #1632
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hoezo afbouwen? JB is 42??? Of is zn bluesformule uitgemolken en heeft hij genoeg geld verdiend ?
    De laatste jaren heb ik met Bonamassa het idee dat hij muzikaal zichzelf teveel herhaalt. Misschien heb ik het mis.
    Ik kan mij voorstellen dat als je alles al hebt gedaan wat je wilde en alles al hebt, dat je dankzij het tourschema wat hij er op nahoudt op een gegeven moment toch tegen een burn-out aanzit. Beetje mijn intuïtie. Maar misschien heb ik het ook wel mis ;-)
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  3. #1633
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Een meet and greet met Bowie?
    Snif. Vaarwel Vulvasonic. Neem je muntjes mee voor de veerman?
    Was het maar zo'n feest. Maar als ik de 'jongens van de band' mag geloven zat hij wel zo in elkaar dat hij juist tijd vrijmaakte om te kletsen met de man achter de bar, of de schoonmaker....., de gewone mens. Iemand als Rod Stewart ligt meteen bovenop een stel groupies (wat ik op zich ook wel weer begrijp en bovendien vermoed ik dat Bowie in zijn beginjaren zich vast wel eens bovenop enkele groupies heeft gestort).




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Heel veel plezier vanavond Mario...!!
    Het was echt waaaaaaanzinnig goed!!!
    Kleine verrassing, toen ik thuiskwam zag ik dat ik vandaag niet hoefde te werken. Dus dat was wel lekker. Dat ik daardoor mijn pakketje van de UPS gemist heb is dan wel weer jammer.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #1634

    Standaard

    Zaterdag naar de Queen-tribute show van Robby Valentine.


    ohja, vanavond nog naar de musical MamaMia

  5. #1635
    Junior Member
    Geregistreerd
    23 november 2018
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    12

    Standaard

    Vandaag was ik naar een concert van de Big Band Almelo en daar trad als solist op Martijn van Itterson en IT WAS GREAT!!!

  6. #1636

    Standaard

    Gisteravond door mijn vriendin meegenomen naar Anneke van Giersbergen. Lekker akoestisch, weer eens wat anders. Uiteraard genoeg metalheads in de zaal, gezien de vele zwarte T-shirtjes. Ze speelde zelf, maar werd voornamelijk begeleid door Ferry Duijsen. Was een mooi ontspannen concert.

    Was gelijk een goede gelegenheid om wat handtekeningen te verzamelen in het Ayreon Live Universe boek, en haar man was er ook bij dus drie handtekeningen erbij. Nog genoeg artiesten te gaan... gaat me waarschijnlijk niet lukken, maar ik ga m'n best doen.

  7. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Gisteravond door mijn vriendin meegenomen naar Anneke van Giersbergen. Lekker akoestisch, weer eens wat anders. Uiteraard genoeg metalheads in de zaal, gezien de vele zwarte T-shirtjes. Ze speelde zelf, maar werd voornamelijk begeleid door Ferry Duijsen. Was een mooi ontspannen concert.

    Was gelijk een goede gelegenheid om wat handtekeningen te verzamelen in het Ayreon Live Universe boek, en haar man was er ook bij dus drie handtekeningen erbij. Nog genoeg artiesten te gaan... gaat me waarschijnlijk niet lukken, maar ik ga m'n best doen.
    Nice!
    Anneke is top!
    Heb met het Gentle Storm project een aantal keren mee gekeken vanaf de zijkant/backstage.
    Merel Bechtold is mijn beste maatje, dus zo kom je nog eens ergens!
    Stuk voor stuk Aardige mensen uit de band, waarvan ze allemaal nu ongeveer in VUUR spelen.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  8. #1638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    Nice!
    Anneke is top!
    Anneke is zeker top. Zij stond (uiteraard) bij de merchandise, dus toen ik haar handtekening voor het Ayreonboek vroeg en vertelde dat ik ging proberen het boek vol te krijgen stuurde ze me gelijk terug de inmiddels afgesloten zaal in. Want daar stond Ferry de gitaren op te ruimen. En haar man Rob liep ook ergens rond. Als ik die niet kon vinden moest ik maar even terugkomen dan zou zij hem wel halen. Ferry is ook en superaardige gast en heeft de handtekening van Rob geregeld.

    Gaaf dat je Gentle Storm hebt kunnen zien, helemaal vanaf backstage!

  9. #1639
    Junior Member
    Geregistreerd
    23 november 2018
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    12

    Standaard

    A.s. Zaterdag Milo, alternatieve popgroep uit Zwolle bij Paco Plumtrek Almelo

  10. #1640

    Standaard

    Vanavond waarschijnlijk naar "...And you will know us by the trail of dead". Weet niet helemaal of het mijn ding is, maar ach... in de buurt op fietsafstand en waarom niet.

    In maart als het goed is naar The Lazys met the Standstills in het voorprogramma en in mei staat Sticky Fingers op het programma.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top