Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 157 van 178 EersteEerste ... 57107147155156157158159167 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.561 t/m 1.570 van 1771
  1. #1561

    Standaard

    Deze week naar John Hiatt in Paradiso geweest. kwa gitaar geen held, eerder strak en functioneel. Maar wacht, wie is die andere gitarist? Ergens kwam hij me erg bekend van voor. Waanzinnige slides en speeltechnieken. Ach ja, Sonny Landreth. Wat een baas zeg. En gisteren keen ik (op Vimeo) een oude docu over Hiatt van ruim 30 jaar geleden. Daar speelde hij ook al mee. Toen nog op een coole Firebird.

  2. #1562
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Net onderweg terug naar huis van Dynamo. Top dag gehad met een aantal erg goeie bands. Vuur is super, Leprous zeer indrukwekkend, Annihilator is te gek, Overkill erg leuk en Ghost zeer gelikt en alles klopt bij deze band. Zwaar tegenvallend waren I am morbid (vooral vanwege het kutgeluid, een grote brei...) en Ministry, die speelden maar 1 nummer van een uur. Smaakgebonden natuurlijk Er zullen wel genoeg mensen zijn die het tegendeel beweren..
    Ik vond ministry wel aardig eigenlijk.
    Leprous vond ik grote bagger.
    Ghost hield ik niet zo van, al vaker gezien, maar vobd ze nu echt zeer fijn. Mooi gitaargeluid ook, maar eens uitzoeken wat die gasten voor spullen gebruiken.
    Annihilator vond ik wel een paar klassen beter dan overkill....wat een drummer!

    Al met al mooi dagje. Veel te veel gezopen en gevreten door de dag heen, dat dan weer wel; wat een geld eigenlijk.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 15 juli 2018 om 01:00

  3. #1563
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik vond ministry wel aardig eigenlijk.
    Leprous vond ik grote bagger.
    Ghost hield ik niet zo van, al vaker gezien, maar vobd ze nu echt zeer fijn. Mooi gitaargeluid ook, maar eens uitzoeken wat die gasten voor spullen gebruiken.
    Annihilator vond ik wel een paar klassen beter dan overkill....wat een drummer!

    Al met al mooi dagje. Veel te veel gezopen en gevreten door de dag heen, dat dan weer wel; wat een geld eigenlijk.
    Leprous grote bagger? Ik begrijp het als je zegt dat het niets voor jouw is maar bagger bdgrijp ik niet. Wat een muzikanten! Agree on Annihilator en Overkill. Ministry is zeker een goede band maar ik wordt er verre van vrolijk van, werkt me op de zenuwen. Ach ja.....smaak
    Ghost erg goed. Topband!

  4. #1564
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Leprous grote bagger? Ik begrijp het als je zegt dat het niets voor jouw is maar bagger bdgrijp ik niet. Wat een muzikanten!
    Dat ik het niet leuk vond hielp niet mee, maar het "goede" hoorde ik ook niet. Frikandelbassist, 1 gitarist die ik steeds alleen zijn lage B (of zelfs A of weet ik wat ik hoorde) "kagoong kagoong"...wat een ongeïnspireerde ellende, en dan ook nog uitstraling / spelvreugde 0, in mijn optiek dan.
    Maar nogmaals, ik begrijp die muziek ook totaal niet, en dan is objectiviteit wat lastiger

  5. #1565
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Frikandelbassist? Grappige term.

  6. #1566
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ja, zo een die de hele tijd loopt te frikandellen
    Van die gasten die eigenlijk óf gitaar wilden spelen, óf in een funkband willen spelen, maar uit pure wanhoop maar in een metalband zijn gegaan om daar hetzelfde proberen te doen.
    Moet je niet doen, tenzij je Les Claypool heet of zo.
    Ik weet niet wat het is, word altijd chagrijnig van dat soort figuren

  7. #1567
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Trouwens....de gitaarsound van Ghost vond ik heel erg fijn...iemand enig idee wat voor amps ze gebruiken?
    Vroeger orange, zegt google, maar dat is jaren geleden.
    Zou zomaar modelling kunnen zijn ook nog natuurlijk

  8. #1568

    Standaard

    Gisteren ook naar Dynamo geweest. Leprous/Annhilator/Overkill, heerlijk blokje.
    Ministry mag men vanaf heden voor altijd thuis laten. Überhaupt stond die band veel te hoog op de bill.

    Leprous is muzikaal wellicht ietwat een vreemde eend in de bijt maar die mix van Muse/Textures gaat er bij mij wel in.
    Ritmisch sowieso ontzettend sterk.

  9. #1569
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul ST Bekijk bericht
    Gisteren ook naar Dynamo geweest. Leprous/Annhilator/Overkill, heerlijk blokje.
    Ministry mag men vanaf heden voor altijd thuis laten. Überhaupt stond die band veel te hoog op de bill.

    Leprous is muzikaal wellicht ietwat een vreemde eend in de bijt maar die mix van Muse/Textures gaat er bij mij wel in.
    Ritmisch sowieso ontzettend sterk.
    I'm with you ( om in de sfeer te blijven van de Ghost zangert). Leprous was misschien ook wel te weinig metal om hier naadloos in te passen maar ik vond ze super! (Ondanks de "frikandel-bassist van D3nnis...). Maar nogmaals, het is en blijft een kwestie van smaak en Ministry mocht van mij vandaag nog stoppen maar gelukkig zijn er een hoop mensen die er wél van konden genieten. Ik vond de programmering mooi divers! Blij dst ik ben geweest! Erg leuk festival met nagenoeg geen rotzooi, althans niets van meegekregen...

  10. #1570
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik vond Ministry nogal, ehm, arrogant of zo!

    Leprous zou moeten beginnen met een andere bandnaam. Met zo'n naam denk ik nou, daar komt wat, keiharde death metal of zo....maar nee dus.
    Carcass speelt ook geen country, zeg maar

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top