Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 148 van 178 EersteEerste ... 4898138146147148149150158 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.471 t/m 1.480 van 1771
  1. #1471
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Overigens, wat vond je van Meshuggah?
    Zo. Enorm. Gaaf. Ik kon niet ophouden met grijnzen. Kramp in m'n kaken van plezier!

    Met stip het beste optreden van 2016.

  2. #1472
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Oja; tijdens Meshuggah viel de PA regelmatig uit. Line array links af en toe, en de laagkasten zelfs voor een aantal minuten. Er is volgens mij een keer mono geschakeld tussendoor, dus ik vermoed dat er een versterkerrackje tijdens de shop omgeprikt is?

  3. #1473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zo. Enorm. Gaaf. Ik kon niet ophouden met grijnzen. Kramp in m'n kaken van plezier!

    Met stip het beste optreden van 2016.
    Mee eens, ik heb er ook intens van genoten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Oja; tijdens Meshuggah viel de PA regelmatig uit. Line array links af en toe, en de laagkasten zelfs voor een aantal minuten. Er is volgens mij een keer mono geschakeld tussendoor, dus ik vermoed dat er een versterkerrackje tijdens de shop omgeprikt is?
    Ja, dat herinner ik me (na al het bier) nu ook opeens weer. Ik stond helemaal links vooraan en ik heb alleen de vele dropouts gehoord. Ik zat die avond nog te denken dat er een probleem was met de digitale multi of processor, vanwege de vele korte tijdelijke storingen.

  4. #1474

    Standaard Jane Cardiff - installaties

    Naar veel artistieke installaties ga je om er naar te kijken. Bij Bill Viola met zijn overdonderend grote beeldschermen en prachtige bijbehorende geluidsdingen ga je voor beide. Hij was nog niet zo lang geleden in de Nieuwe Kerk in Amsterdam. Verschillende keren geweest.

    Als je in de gelegenheid bent om naar een installatie van Jane Cardiff (solo of met haar hubbie) moet je dat zeker eens doen.

    De laatste keer in het Cobra had ze een veertig stemmend tellend koor op veertig sporen opgenomen en die muziek werd door veertig beeldschoon klinkende speakers ten gehore gebracht.
    Het leuke zit hem natuurlijk hierin, dat je normaal op een kloterig stoeltje zit en aan je plaats bent gebonden.

    Nu kun je op je gemak door het koor lopen en de plaats kiezen, van waaruit je ede zaak kunt beluisteren.
    Niet dat ik extreem gek ben op koorzang, maar dit is een heel andere manier om te luisteren.

    Of dat binnenkort weer ons land aandoet dat circus?
    Ik kan het alleen maar hopen.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #1475
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Mn vriendin heeft kaartjes gehaald voor The Weeknd, Waylon en Bruno Mars... ach vooruit

  6. #1476
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Van dinneke gekregen voor m'n verjaardag; twee kaarten Russian Circles in de 013. Ik heb er zin aan!

  7. #1477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Van dinneke gekregen voor m'n verjaardag; twee kaarten Russian Circles in de 013. Ik heb er zin aan!
    Dank voor de tip. Supervette band. Wist helemaal niet dat ze naar NL kwamen. Snel ook maar even kaarten gekocht!

  8. #1478
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Zondag naar de Toy Dolls. Zin in!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #1479
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    Dank voor de tip. Supervette band.
    Ik moet eigenlijk ook gaan want wat jij schrijft. Moet dan alleen weer oppas regelen en die hebben we al zo veel nodig de laatste tijd ...

  10. #1480
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    Brian Setzer!!
    13 juli - Utrecht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top