Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 139 van 178 EersteEerste ... 3989129137138139140141149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.381 t/m 1.390 van 1771
  1. #1381
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    gisteravond op sentimental journey met mijn vriendin (sedert 30 jaar) naar Frank Boeijen in de Oosterpoort, want dat is een "dingetje"dat we op herhaling hebben gedaan in de afgelopen 30 jaren

    maandagavond dochter blij gemaakt met kaartjes voor simple plan in de oosterpoort ik zit em denk ik wel uit in de foyer of kuier naar vriendin die net om de hoek woont

    in november ook voor dochter, kaarten voor pierce the veil in de melkweg
    en ergens "dan"nog kaarten voor Bears den in de oosterpoort waar ik met mijn wederhelft naartoe ga

  2. #1382

    Standaard

    Ik zit nu op rock am ring. Man wat een drekbende... volgende week dinsdag bruce springsteen!

  3. #1383
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Leuk dat je ook met je dochter zo bezig bent met muziek gitaarvrouwtje. Ik moest alles zelf ontdekken en begon dus later pas wat met concerten bezoeken. Niet dat mijn ouders me tegenhouden hoor.

    Volgende week Iron Maiden voor mij, eerste keer. En de week daarop Megadeth, die heb ik al wat vaker gezien, maarja, favoriete band, als die dan in Groningen spelen moet je wel gaan.

  4. #1384
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Ik zit nu op rock am ring. Man wat een drekbende... volgende week dinsdag bruce springsteen!
    Hopelijk is je meer ellende bespaard gebleven in verband met die blikseminslagen!!

  5. #1385

    Standaard

    Duurt nog even maar wel kaarten voor Meshuggah in de Melkweg,23 november.Dat gaat goed worden!

  6. #1386
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Geinbeat in ieder geval.Om de hoek, dus.. Kans om onze onvolprezen LukeWannabee in the flesh te aanschouwen. Ben benieuwd!
    Mwa...

  7. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Hopelijk is je meer ellende bespaard gebleven in verband met die blikseminslagen!!
    Nou, het was een groot drama. Ik wou zo graag Tenacious D en Black Sabbath zien, beiden zijn ona door de neus geboord. De hele dag vandaag is geschrapt, ben al onderweg naar huis nu in plaats van morgen.

    Maar: volgende week dinsdag bruce springsteen in den haag!

  8. #1388
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Voorlopig geen enkele . Ik kijk toch liever thuis naar live concerten

  9. #1389
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik pik de vrijdag op Graspop mee, en natuurlijk Meshuggah in de 013. Dat laatste is geen keuze, dat is een morele verplichting.

  10. #1390
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Pas je wel op voor de teken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top