Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 111 van 178 EersteEerste ... 1161101109110111112113121161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.110 van 1771
  1. #1101
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Belachelijk!

    Waarom moet het zo hard dat het pijn doet?

  2. #1102
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Belachelijk!

    Waarom moet het zo hard dat het pijn doet?
    Ja verschrikkelijk. Al moet ik zeggen dat ik, sinds ik op maat gemaakte doppen met 25 dB filtering heb, een stuk gevoeliger ben geworden.

  3. #1103

    Standaard

    Zojuist kaarten besteld voor the Aristocrats (Guthrie Govan, Bryan Beller en Marco Minnemann) in de Boerderij. Heb Govan afgelopen jaar twee keer live gezien met Steven Wilson en dat was echt fenomenaal. Heb er zin in!

  4. #1104
    Member
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Locatie
    Gent
    Berichten
    58

    Standaard

    In februari staat voor mij Blackfield feat. Aviv Geffen & Special Guest Steven Wilson (Porcupine Tree) op het programma

  5. #1105
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik heb een kaartje voor de CD-presentatie van Vandenberg's Moonkings in Atak Enschede op 21 februari.
    Of de CD mij gaat bevallen weet ik niet, maar ik ben wel altijd Vandenberg-"fan" geweest, dus ik gok erop dat het wel leuk zal zijn.
    Bovendien is het een kleine zaal (max 800 man o.i.d.), dus altijd leuk denk ik dan....

  6. #1106
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    8

    Standaard

    Placebo in Ziggo Dome op 8 December

  7. #1107

    Standaard

    In mei Robert Cray Band in Paradiso... lekker!
    Met een beetje geluk maart Prong in Haarlem.

  8. #1108
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Morgen naar De Raggende Manne!!!


  9. #1109

    Standaard

    Goh de raggende manne bestaat nog, of weer?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #1110
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Goh de raggende manne bestaat nog, of weer?


    Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Wees eens eerlijk: wie had verwacht dat De Raggende Manne na hun afscheid nog bij elkaar zouden komen? Wij niet. En tóch gebeurde het. En dat die reünie gerechtvaardigd is, bleek wel uit het allereerste optreden in De Melkweg, april dit jaar. De Raggende Manne zijn nog even denderend en onvoorspelbaar als in de jaren 90. Nog steeds zijn ze de smerigste freakpoppunk band die Nederland ooit gekend heeft. En die nooit echt punk waren. En ook nooit echt freak. En net zo goed geen pop. Maar toch ontzettend geliefd. Wil jij graag nog eens Nederlandse pareltjes als ‘t Komt Me Strot Uit’, ‘Dit Jaar Wil Ik Sneeuw’, ‘Ik Zag Je Met Een Ander’, ‘Lullen Bij De Bus’, ‘Naar Vore’ en natuurlijk ‘Poep In Je Hoofd’ (“Zal ik jou eens even lekker in de bek schijten!”) live horen? Dan is dit je kans. De Raggende Manne zijn terug in originele bezetting, aangevuld met Arnold ‘Poep In Je Hoofd’ Smits. Het rottigste van De Raggende Manne ligt nog lang niet achter ons. Muzikale vuilspuiterij van de bovenste plank!

    Vies, schizofreen, naargeestig en met een zwak voor ongewassen hempjes, zo valt De Geweldigheid het beste te beschrijven. Qua geluid lijkt het het tussen rock, theater, pop en (electro)punk in te zitten. Maar zelfs dat weten we niet zeker. Luister maar eens naar 'Vies Geveurlijk' en oordeel zelf. - See more at: http://www.013.nl/event/4452_de_ragg....L8msYIBQ.dpuf
    "Weer" dus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top