Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 106 van 178 EersteEerste ... 65696104105106107108116156 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.051 t/m 1.060 van 1771
  1. #1051
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Mooi dat het zo goed bevallen is. Ik hoor veel goeds ook over de Ziggo Dome, misschien toch maar 's kijken daar, maar dan moet er wel eerst een reïncarnatie van b.v. Jimi Hendrix o.i.d. plaatsvinden. Is me veel te massaal anders....
    Ik ben er nu drie keer geweest: Status Quo, John Fogerty en The Who dan. Ik vind dat er goed nagedacht is over het gebouw. De in- en uitgangen hebben een goede doorstroom en je hoeft nooit ver te lopen als je op zoek bent naar een biertap. Ook zijn er eetgelegenheden en een ruime plek voor garderobe en kluisjes. Geluid is prima zoals ik al zei, daar kan ik geen slecht woord over zeggen.

    Ik zet Who Are You nog maar eens aan.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  2. #1052
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Het geluid in de Ziggo Dome is voor zo'n grote tent niet verkeerd, maar ik wil het toch ook niet goed noemen.
    Ik heb er nu 4 gezien daar. 2x Pearl Jam, 1x Neil Young with Crazy Horse, maar toen stond ik op de vloer. Daar vond ik het geluid dus niet fout voor een grote zaal.
    Gisteren met The Who zat ik op de 1e ring (vak 110, prima zichtplek), maar dat viel mij tegen. Beetje een brij ook wel wat te zacht misschien.
    Het geluid in Ahoy' na de verbouwing (o.a Pearl Jam en Fleetwood Mac daar gezien) vind ik beduidend beter.
    En dan hebben we het nog niet over bijvoorbeeld HMH of Vredenburg (de Rode Doos), da's echt veel betere klasse.

    Wel is in die Ziggo hut alles perfect geregeld. Eten (een complete Delifrance), drinken (Jack Daniels bar), entrees, uitgangen, zitcomfort op de ring.

  3. #1053
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    543

    Standaard

    Suicidal Tendencies, Werfpop 14 juli.

  4. #1054
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Vanmiddag naar Metropolis festival
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #1055

    Standaard

    North Sea Jazz ! Drie dagen onderdompelen in muziek, genieten!

  6. #1056
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Volgend weekend Big Rivers Festival in Dordrecht.
    In ieder geval ff kijken bij de Ruben Hoeke Band, en verder o.a. met een biertje in de hand Soul Sister Dance revolution meepakken.

  7. #1057
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Ik ga zaterdag naar Geinbeat, dichtbij en gratis:
    http://www.geinbeat.nl/festival.html
    Mwa...

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Het geluid in de Ziggo Dome is voor zo'n grote tent niet verkeerd, maar ik wil het toch ook niet goed noemen.
    Ik heb er nu 4 gezien daar. 2x Pearl Jam, 1x Neil Young with Crazy Horse, maar toen stond ik op de vloer. Daar vond ik het geluid dus niet fout voor een grote zaal.
    Gisteren met The Who zat ik op de 1e ring (vak 110, prima zichtplek), maar dat viel mij tegen. Beetje een brij ook wel wat te zacht misschien.
    Het geluid in Ahoy' na de verbouwing (o.a Pearl Jam en Fleetwood Mac daar gezien) vind ik beduidend beter.
    En dan hebben we het nog niet over bijvoorbeeld HMH of Vredenburg (de Rode Doos), da's echt veel betere klasse.

    Wel is in die Ziggo hut alles perfect geregeld. Eten (een complete Delifrance), drinken (Jack Daniels bar), entrees, uitgangen, zitcomfort op de ring.
    Ik ben naar een klassiek concert geweest daar, maar het geluid was echt niet om aan te horen. Nu is het daar ook niet op berekend natuurlijk maar toch had wel beter moeten kunnen vind ik.

  9. #1059
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2013
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    1.137
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik was vanmiddag in Dordrecht naar het optreden wezen kijken van een vriend die basgitaar speelt bij AJ and the Wildgrooves:

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]




  10. #1060
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Kom ook net van Big Rivers.
    Soul Sister Dance Revolution was een lekkere set met veel energie. En ook een stukje Euro Cinema meegepakt ;-)
    Verder viel The Rhythm Kings mij op, en The Ploctones waren echt geweldig!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top