Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 105 van 178 EersteEerste ... 55595103104105106107115155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.041 t/m 1.050 van 1771
  1. #1041
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Locatie
    Gooi
    Berichten
    752

    Standaard

    8 September naar Roger Waters met twee liefhebbers van school, gaat helemaal geweldig worden, ik denk dat Roger het tegenwoordig meer van de show dan van de muziek moet hebben, maar ach!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

  2. #1042
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Locatie
    Ik ben een Amstelveense kakker
    Berichten
    819

    Standaard

    Daar ga ik ook heen met me vader.

  3. #1043
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Gisteravond naar Sick of it All geweest in Hangelo. Was gaaf!!!

    Zonet via stream een nummer van de nieuwe CARCASS geluisterd. F#ckin' hell, dat klinkt goed!!! Nieuwe cd in sptember kan ik blind aanschaffen!

  4. #1044

    Standaard

    Woensdag naar Werchter

  5. #1045
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Zo aanrijden naar het Ziggo Dome!

    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  6. #1046

    Standaard

    Niemand gaat morgen naar gov't mule? Behalve ik dan...

  7. #1047
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Zo aanrijden naar het Ziggo Dome!

    Veel plezier!
    Laat je even weten hoe het was?

  8. #1048
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Gister bij The Who geweest. Goed!!
    In het begin vond ik Daltrey wat onzeker, maar die maakte dat al snel helemaal goed. De hoge noten in Love reign o me haalt ie nog allemaal. Verder was Townshend waanzinnig gedreven bezig, alleen miste ik de Les Pauls ;-) (hij deed alles op strats).
    Mooie momenten tijdens de show waren de filmbeelden van de bassolo van Entwhistle en het zangstuk van Moon. Leuk gedaan.

  9. #1049
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Het was een adembenemende show gisteren. Ik was benieuwd of Roger het allemaal nog zou halen maar dat viel me niks tegen! Het viel me ook op hoe dicht de stemmen van Roger en Pete tegenwoordig bij elkaar liggen. Inderdaad speelde Townsend alleen maar op Strats, ongeveer het laatste waar ik hem mee zou associëren, maar het klonk meer dan prima.

    Quadrophenia bevat geweldige composities die me regelmatig kippenvel bezorgde. Dikke complimenten voor de band, en in het bijzonder de drummer! Die broer van Townend (Simon) kan trouwens ook een aardig potje zingen. Prachtige odes aan John Entwistle en Keith Moon, die hun aandeel in de show vertegenwoordigden door middel van video's. John's vette bassolo in 5.15 onder begeleiding van live drums was gewoon schitterend om te zien, bijna alsof hij er echt was.

    In de encore kwamen alle hits voorbij zoals Pinball Wizard en Won't Get Fooled Again. Ik zat te wachten op de YEEEAAAAHHHH!!! uit WGFA en mán wat was die uithaal geweldig!

    Het geluid in het Ziggo Dome was gewoon goed, niet echt iets op aan te merken. Het voorprogramma verdient trouwens ook wel een compliment: Vintage Trouble. Mooie combinatie van blues en rock in een minimale bezetting en een soort James Brown als leadzanger.

    Ongetwijfeld het beste concert wat ik ooit gezien heb...
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  10. #1050
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Mooi dat het zo goed bevallen is. Ik hoor veel goeds ook over de Ziggo Dome, misschien toch maar 's kijken daar, maar dan moet er wel eerst een reïncarnatie van b.v. Jimi Hendrix o.i.d. plaatsvinden. Is me veel te massaal anders....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top