Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 104 van 178 EersteEerste ... 45494102103104105106114154 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.031 t/m 1.040 van 1771
  1. #1031
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Zojuist kaarten besteld voor The Who op 5 juli in Amsterdam.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  2. #1032
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    183

    Standaard

    Vanochtend toch een kaartje gekocht voor Bad Religion. 23 augustus in 013. Het heeft even geduurd, maar gisteravond kreeg ik toestemming . Helaas wel alleen gaan waarschijnlijk . Dus als er hier iemand gaat..?

  3. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barty Bekijk bericht
    Over twee weekjes met mijn jongste zoon(11) naar Maiden waar ik twee jaar terug ook met de oudste (13) heen ben geweest, en in november met beide zoons naar A7X....
    Zwaar bestaan dat vader zijn, jezelf aldoor opofferen.....pffffffffffff.

    Grtz, Barty.
    Ik ben er dinsdag bij in Ziggo Dome. Het wordt mijn eerste Maiden bezoek. Enig idee wat de setlist zal zijn ?

  4. #1034
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2013
    Locatie
    Drunen
    Berichten
    23

    Standaard

    Moet je ff googelen, ik heb er al een paar gezien van bilbao enzo. Als je zoekt op setlist iron maiden 2013 kom je er een paar tegen

  5. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barty Bekijk bericht
    Moet je ff googelen, ik heb er al een paar gezien van bilbao enzo. Als je zoekt op setlist iron maiden 2013 kom je er een paar tegen
    Bedankt. Ik kom inderdaad wat lijsten tegen.

  6. #1036

    Standaard

    Damn, wat een energie hebben die gasten! Bruce had een peper in de reet. Het leek er even op dat er een tweede toegift zou komen, maar dat was helaas niet zo. Beter voor mijn oren, want ik vond het knetterhard. Ik was mijn oordopjes vergeten.

  7. #1037
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2013
    Locatie
    Drunen
    Berichten
    23

    Standaard

    Was een mega vette show ja! Mijn zoon heeft zijn eerste Metalfeestje achter zijn kiezen en vond het geweldig! Hij heeft heel de avond lopen stralen...
    Achteraf toch weer goed dat ik me zo opoffer voor mijn kinderen
    Geluid was idd knetterhard maar wel goed. Stukken beter dan in het gelredome!
    Oordopkes kwamen goed van pas. Ik heb sinds kort van die alpinekes met wiselbare filters. Zitten na twee uur niet echt comfy meer, maar hebben wel een goede demping voor muziek!!

    Enniewee, het was weer als vanouds, Up the Irons en nou weer op naar Avenged Sevenfold...

  8. #1038

    Standaard

    The Delta Saints komen weer naar Nederland, dus ik pak wel even een showtje mee. O.a. Eindhoven en wateringen geloof ik. Helaas geen Amsterdam deze keer, zal dus Wateringen worden. Echt een te gekke band, kan ik iedereen aanraden die van swamp blues/funk houdt.

  9. #1039

    Standaard

    maandag naar Paradiso voor de Black Crowes.

  10. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    maandag naar Paradiso voor de Black Crowes.
    Tof, have fun. Was helaas al uitverkocht voor ik er erg in had! Laat even weten hoe het geweest is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top