Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 103 van 178 EersteEerste ... 35393101102103104105113153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.021 t/m 1.030 van 1771
  1. #1021
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Nou, ik vond het maar saai. Misschien had ik verkeerde verwachtingen? Ik had meer oud werk, de pareltjes uit zijn repertoire, verwacht.
    Ja, zo gaat dat bij Neil Young.
    Maar er zat toch best zat oud werk in? Mr soul, Cinnamon Girl, Hey hey my my, Fuckin'up, Love and only love, Powderfinger, Heart of Gold, Like a Hurricane, Roll another number en dan nog Dylans Blowing in the wind. Dat zijn 10 oude tracks tegen 5 nieuwe(re).

    Ik had een prima avond. Stond zowat vooraan en vond met name dat de zang er dit keer goed uit kwam. Verder stonden ze aardig tekeer te gaan voor een paar bijna-70'ers.

    En je weet het hè:
    Laatst gewijzigd door Swaag; 6 juni 2013 om 16:01

  2. #1022
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik heb deze recensie even gelezen, waarin ze zich afvragen waarom hij in elk land het bijbehorende volkslied laat klinken.
    Zal dat zijn om enerzijds wat verwarring te zaaien, en anderzijds een soort van anti-chauvinistisch gevoel te creëren misschien?

  3. #1023
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    En je weet het hè:
    Ik had nooit gedacht dat je hoorbaar door Like a Hurricane kon (en wil) kletsen. Maar om mij heen stonden er genoeg die nog geen halve minuut hun kaken op elkaar konden houden.

  4. #1024

  5. #1025
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Die had ik inderdaad gezien. Het zal aan mij liggen, maar vind die recensie totaal niet overeenkomen met de score van 5 sterren.

  6. #1026

    Standaard

    Tja, die Gijsbert Kamer, daar ben ik het volgens mij nog nooit mee eens geweest. Wat een flapdrol.

  7. #1027
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    m'n huis woont hier
    Berichten
    279

    Standaard

    North Sea Jazz festival. De vrijdag. Ik verheug me het meest op Larry Graham & central station, Seasick Steve en Santana.
    Ik had persoonlijk liefst op de zaterdag gegaan, beste line up van de drie dagen, maar met een groep vrienden moesten we een compromis sluiten want ik kon zondag niet en zij zaterdag niet.
    Genieten wordt het sowieso
    Back to make a lot of music!

  8. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dippides Bekijk bericht
    Ik had nooit gedacht dat je hoorbaar door Like a Hurricane kon (en wil) kletsen. Maar om mij heen stonden er genoeg die nog geen halve minuut hun kaken op elkaar konden houden.
    De recensie van OOR slaat de spijker op z'n kop:
    http://oor.nl/#reviews/concerts/2281..._in_ziggo_dome

    "Links van ons staat zo’n Purist, al twee uur lang, ademloos, thuis uitgeprinte setlist in de hand. Tijdens Walk Like A Giant floot hij enthousiast mee en in het lange uittro, waarin Neil door de megaversterker z’n echte versterker beroerde voor wat broodnodige effecten, ging de arm in de lucht: yeah! Toen Neil het doorgaans nog langere Ramada Inn vroegtijdig afbrak ging er een bezorgde pen richting setlist voor een notitie: no! Bij Heart Of Gold en Cinnamon Girl was hij opeens verdwenen, om drie minuten later met een vers klein biertje weer terug te keren. En één voor zijn keurige vriendin, die hij bij elk nieuw nummer even toeknikte: ook deze is goed. De man, fifty-something, bril, spijkerjas die duidelijk van zolder gehaald is, klapt nu, na Roll Another Number zijn handen stuk en vertrekt zielsgelukkig richting uitgang.

    Rechts van ons staat al twee uur lang de andere categorie, de Passant. Fifty something, bril, spijkerjas die duidelijk dagelijks gebruikt wordt. Onderdeel van een klein groepje vrienden wiens halve liters maar niet leeg raken, heel de avond al niet. Tijdens het Wilhelmus zong hij uit volle borst mee, in diep zuidelijk accent. Powderfinger werd begroet met een gezamenlijke proost en de kreet ‘heeeeuuuu!’, afgewisseld met ‘Neeeeiiiiuuuullll!’ en ‘Old Maaaaaannn!’. De meeste nummers uit het eerste blok kenden ze niet, maar bij Hole In The Sky hing ineens een Woodstock-vlag achter het podium. ‘Wooodstoooock!’, dacht de man hardop. Maar nee, weer zo’n nummer dat ie helemaal niet kende. Bij Heart Of Gold gingen de glazen weer de lucht in. ‘Neeeiiiiuuullll! Old Maaaaaannnn!’ Dan Blowin’ In The Wind. ‘Hé, die is toch vanneh…’ Inderdaad, Dylan, maar daar kwamen ze niet voor. Feest tijdens Cinnamon Girl, Hey Hey, My My en Like A Hurricane. Pas tijdens Neil’s korte bedankspeech, nu, in de intro van Roll Another Number, is de man opgehouden met ‘Oooold Maaaannnn’ te roepen. Sterker nog: hij is het zelf maar gaan zingen, wat Neil vanavond kennelijk niet van plan is. Het couplet klinkt als een voetballied, het refrein verzuipt in een nieuwe tray pils en enkele boze blikken van omstanders. Als Neil het podium verlaat klink er nog een keer ‘heeeeuuuu!’ van rechts en buigt het groepje met de spijkerjas af richting bar, om de laatste twintig drankmunten te verzilveren in goud. "
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

  9. #1029
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Tien juni naar Mastodon, ook in Antwerpen! Als dat niet vet gaat worden...
    En vet was het! Alleen... Wat zijn jullie Belgen braaf man, er was niet eens een moshpit... Niet dat ik nou de koning van de moshpit ben, maar kom op jongens... het is een metalconcert!!!

  10. #1030
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2013
    Locatie
    Drunen
    Berichten
    23

    Standaard

    Over twee weekjes met mijn jongste zoon(11) naar Maiden waar ik twee jaar terug ook met de oudste (13) heen ben geweest, en in november met beide zoons naar A7X....
    Zwaar bestaan dat vader zijn, jezelf aldoor opofferen.....pffffffffffff.

    Grtz, Barty.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top