Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 163 van 178 EersteEerste ... 63113153161162163164165173 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.621 t/m 1.630 van 1771
  1. #1621
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik ga naar Joe Bonamassa in Carre. 3e rij ofzo. Kaartjes kosten een godsvermogen, snap wel waar hij die collectie vintage gear van betaalt. Maar desalniettemin, kijk er naar uit!

  2. #1622

    Standaard

    Vanavond naar Jan Akkerman. Ben benieuwd, ik heb de goede man nog nooit horen spelen. Wel laatst Ruben Hoeke gehoord die op een gitaar van JA speelde.

  3. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Vanavond naar Jan Akkerman. Ben benieuwd, ik heb de goede man nog nooit horen spelen. Wel laatst Ruben Hoeke gehoord die op een gitaar van JA speelde.
    Een paar weken geleden gezien in Alkmaar. Best leuk om eens te zien. Wel een beetje vergane glorie. De dame met een rollator vooraan tegen het podium aan was daar wel een bewijs van.

  4. #1624
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Ik ga naar Joe Bonamassa in Carre. 3e rij ofzo. Kaartjes kosten een godsvermogen, snap wel waar hij die collectie vintage gear van betaalt. Maar desalniettemin, kijk er naar uit!
    Me too. Grap is dat je wel je grens verlegd met die prijzen. Voor zo'n 100 euris ergens bovenin. Dan maar 25 erbij voor een mooier plekje. Hoewel, nog 30 erbij en je hebt écht een mooie plaats. Of misschien.... Maar goed, toch nog maar een keertje kijken, heb het vermoeden dat hij af gaat bouwen.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  5. #1625

    Standaard

    Voor mij waren die prijzen echt te hoog. Óf, ik wil niet graag genoeg heen. Is altijd de afweging. Ben wel benieuwd wat hij neerzet, in Carré. Toch altijd een bijzondere locatie.

  6. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moskie Bekijk bericht
    Een paar weken geleden gezien in Alkmaar. Best leuk om eens te zien. Wel een beetje vergane glorie. De dame met een rollator vooraan tegen het podium aan was daar wel een bewijs van.
    Ik vond 'm erg zenuwachtig spelen. Was maar aan het pielen om te stemmen, trapte nog wel eens mis op z'n pedalboard. Maar ik heb toch wel genoten, de band speelde goed en ze leken er allemaal plezier in te hebben.

    Ik miste alleen het jodelen

  7. #1627
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    https://www.spant.org/voorstellingen...rfunkel-story/

    Coverband act. Omdat zusjelief het ook mooi moet kunnen vinden.
    Ik ben benieuwd hoeveel aan sfeer en intentie ze kunnen verzieken door rigide vast te houden aan een vals S&G imago.

  8. #1628
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Me too. Grap is dat je wel je grens verlegd met die prijzen. Voor zo'n 100 euris ergens bovenin. Dan maar 25 erbij voor een mooier plekje. Hoewel, nog 30 erbij en je hebt écht een mooie plaats. Of misschien.... Maar goed, toch nog maar een keertje kijken, heb het vermoeden dat hij af gaat bouwen.
    Hoezo afbouwen? JB is 42??? Of is zn bluesformule uitgemolken en heeft hij genoeg geld verdiend ?
    De laatste jaren heb ik met Bonamassa het idee dat hij muzikaal zichzelf teveel herhaalt. Misschien heb ik het mis.

  9. #1629
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Vanavond, a celebration to Bowie. Daarna een meet and greet (lang verhaal). Enorm veel zin in!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #1630
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Een meet and greet met Bowie?

    Snif. Vaarwel Vulvasonic. Neem je muntjes mee voor de veerman?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top