Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 173 van 178 EersteEerste ... 73123163171172173174175 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.721 t/m 1.730 van 1771
  1. #1721
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag naar Greta van Fleet geweest. Jaja... led zeppelin 2 inderdaad... die kennen we inmiddels. Maar het was echt heel goed. Ik was huiverig voor de stem van de zanger, dat kon of heel goed gaan of heel erg ernaast. Maar dat zat er zuiver op. Het enige wat ik aan te merken heb is dat de 'lsd-jams' misschien net iets te lang duurde af en toe.

    Vanavond naar rival sons in 013.
    Gisteren dus rival sons. Wat een band! Die gitarist kan een lekker stukje spelen zeg, en goed gebruik van effecten. Hele dikke sound met octa fuzz achtige geluiden. Ook de zang, erg goed. Had ze nooit live gezien, maar als ze volgende keer komen ga ik zeker weer.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  2. #1722
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard

    24 april 2020 in Enschede Joe Satriani.
    Groeten van 'speulmenneke'.

    "I guess I'm dumb because I know I ain't smart, but deep down inside I gotta Rock and Roll heart". (Lou Reed)

  3. #1723

    Standaard

    2 weekends achter elkaar naar Jadis (engelse prog) geweest:
    Zoetermeer
    Rüsselsheim
    Reichenbach
    Wolverhampton
    Wakefield
    Southampton
    London

  4. #1724

    Standaard

    Afgelopen zaterdag Ruben Hoeke gezien. Gezellig concert met een mooi stuk instrumentaal erbij. Niet alleen Ruben speelt goed, bas en drum zorgen voor een heerlijke basis en de zang is geweldig.

  5. #1725
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    2 weekends achter elkaar naar Jadis (engelse prog) geweest:
    Zoetermeer
    Rüsselsheim
    Reichenbach
    Wolverhampton
    Wakefield
    Southampton
    London

    dan vind je ze heel goed,
    of je werkt voor de band?

    Die mannen lopen trouwens ook al weer een tijdje mee ....





  6. #1726

    Standaard

    Afgelopen vrijdag Dilemma gezien in de band. Zanger was er niet bij vanwege familieomstandigheden en Wudstik viel in. Goede progband, en na afloop maar gelijk de nieuwe cd (2e cd in 26 jaar tijd) gekocht.

    Aftershow werd verzorgd door Flying Colors... just kidding. Ook dat was geweldig. Steve Morse heeft zo'n eigen sound en die vind ik zo fijn klinken. Hele band is goed, dus was eigenlijk bij voorbaat al een geslaagd concert. Gelukkig veel ouder werk en de goede nummers van de 3e cd. Die cd vind ik over het algemeen wat minder dan de vorige 2, maar nog steeds een dijk van een plaat.

  7. #1727
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Zaterdag was ik bij de Christmas bash van IQ in de boerderij, ook wel eens fijn dat ik met 55 jr een van de jongere aanwezigen was... Kende de band niet goed maar een fijne Genesis, Pink Floyd 2.0 zeg maar. voorprogramma was eigenlijk het spectaculairst. een vent Pete Jones in zijn eentje op een piano the Musical box van Genesis zat te doen. hier zit hij op zijn gitaar: muisstil in die zaal!
    Mwa...

  8. #1728

    Standaard

    Gisteren bij Floor Jansen in Tivoli geweest. Mooie ingetogen show. Gitaar had van mij wel wat harder in de mix gemogen, maar er zat natuurlijk ook de Beste-Zangers-publiek bij (heb ik ook gevolgd, maar dat deed ik omdat Floor mee deed).
    Leuke show, en wat een geweldige zangeres is het toch.

  9. #1729
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Eigenlijk best wel apart dat Floor nu met die Beste Zangers begeleidingsband speelt. Zag al online op YouTube dat voorbijkomen maar er kleeft toch een Nick & Simon sausje aan die band.
    Allemaal erg gladjes en braafjes. Wel goed en Marcel Fissler kan absoluut mooi gitaar spelen, maar ik hoor Floor toch liever met een ronkende metal band erbij.
    Geweldige zangeres dat wel 👌

  10. #1730
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Gisteren bij Floor Jansen in Tivoli geweest. Mooie ingetogen show. Gitaar had van mij wel wat harder in de mix gemogen, maar er zat natuurlijk ook de Beste-Zangers-publiek bij (heb ik ook gevolgd, maar dat deed ik omdat Floor mee deed).
    Leuke show, en wat een geweldige zangeres is het toch.
    Ik ben benieuwd! Ik ga morgen in 013 kijken. Zin in.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top