Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 171 van 178 EersteEerste ... 71121161169170171172173 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.701 t/m 1.710 van 1771
  1. #1701
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ik ben alleen bekend met het oudere werk van Muse, maar heb wel altijd gevonden dat dat songwriting-technisch wel goed in elkaar stak. Ook heeft dat allemaal een heel eigen en herkenbare sound, dus ik heb altijd wel respect voor Muse gehad. Het kon me alleen op de een of andere manier gewoon niet boeien.
    Ik heb dat met wel meer bands, herken dat het goed in elkaar steekt alleen vind ik er geen bal aan. Ik kan er dan nooit de vinger op leggen waar het nou precies door komt, gek is dat. Aan de andere kant word ik dan soms ook heel happy van bands met een opzettelijk lelijk sound, songwriting die op een bierviltje past en met albumproductie die klinkt alsof het op een aardappel gedaan is
    Wat die productie betreft. Een goed nummer komt ook over als de sound niet helemaal top is.

    Als er niets tussenkomt ga ik binnenkort naar de Motions.
    Laatst gewijzigd door Brad; 13 september 2019 om 14:30

  2. #1702
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    579

    Standaard

    Vanmiddag naar Jerôme Hol. Hij speelt bij ons in een café (café Kansas in Cuijk).

    Na afloop is een jamsessie en wij mogen met ons bandje de jamsessie openen met een nummertje of 5!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #1703

    Standaard

    Nog 2 nachtjes en dan naar de Pixies. Jeugdsentiment. Hopelijk valt het niet tegen.

  4. #1704
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    zoonlief moet cultuur doen van school, neem ik em mee naar Tangerine. In een theaterzaal op loop afstand (De kom, nieuwegein) donderdag as.
    Mwa...

  5. #1705
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ik kwam vroeger regelmatig in de oude De Kom in Nieuwegein (destijds locatie Passage 100). Fijn theater (tram stopte letterlijk voor de deur) met best wel interessante Folk-programmering dankzij toenmalige directeur en liefhebber Roel Rasker die al wat jaartjes met pensioen is.
    Ik hoop hem over een maand weer in Lommel te ontmoeten als mede-bezoeker tijdens Celtic Night. In Nederland ligt die scene compleet op z'n gat, voor die muziekpareltjes heeft men slechts over de grens nog oog en oor.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #1706

    Standaard

    Gisteren bij de releaseshow van Knight Area geweest. Geweldig optreden met ondersteuning van een militair koor en Visuals over WO2. Het album heet D-Day en de nummers gaan over verschillende gebeurtenissen in de oorlog. Indrukwekkend.

    Mark Bogert is ook nog eens een geweldige gitarist. Niet voor niets dat op het podium mocht met John Petrucci bij de SENA awards.

  7. #1707
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Nog 2 nachtjes en dan naar de Pixies. Jeugdsentiment. Hopelijk valt het niet tegen.
    Vanavond naar Machine Head die met 3/4 van de oude bezetting Burn My Eyes integraal gaan spelen. Jeugdsentiment. Hopelijk valt het niet tegen.

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Pixies vond ik wat tegen vallen. Klonk allemaal nog best aardig, Black Francis klonk in het begin nog wat matig maar toen hij na 2 nummers was warm gezongen ging het wel goed. Maar er is een groot verschil tussen thuis af en toe een nummertje luisteren of een heel concert bijwonen. Heb me best vermaaktt, maar is niet meer mijn muziek. Ik wil meer gitaren horen scheuren, indrukwekkende of ontroerende solo's horen. En dan zit je niet goed bij die alternatieve rock/grunge/psychedelische bandjes.

  9. #1709
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    A.s. zaterdag Celtic Night 21 in Lommel.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #1710

    Standaard

    Het duurt nog even, maar 1 april (hoop niet dat het een grap is) staat mijn favoriete band weer in Doornroosje: Colour Haze! Aanrader voor wie van uitgesponnen, melodieuze en genre-overstijgende jams houdt met een super dikke gitaarsound.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top