Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 170 van 178 EersteEerste ... 70120160168169170171172 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.691 t/m 1.700 van 1771
  1. #1691

    Standaard

    Misschien was het een heel lang nummer.

  2. #1692

    Standaard

    Ik ben alleen bekend met het oudere werk van Muse, maar heb wel altijd gevonden dat dat songwriting-technisch wel goed in elkaar stak. Ook heeft dat allemaal een heel eigen en herkenbare sound, dus ik heb altijd wel respect voor Muse gehad. Het kon me alleen op de een of andere manier gewoon niet boeien.
    Ik heb dat met wel meer bands, herken dat het goed in elkaar steekt alleen vind ik er geen bal aan. Ik kan er dan nooit de vinger op leggen waar het nou precies door komt, gek is dat. Aan de andere kant word ik dan soms ook heel happy van bands met een opzettelijk lelijk sound, songwriting die op een bierviltje past en met albumproductie die klinkt alsof het op een aardappel gedaan is

  3. #1693
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ehm....alles lijkt op elkaar? Muse?
    Hebben we het over dezelfde Muse?
    Fuzz gitaartje, klagende zang, backing tracks die meelopen. Allemaal hetzelfde kunstje.
    Ben dr na 2 nummertjes wel klaar mee.

  4. #1694
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Fuzz gitaartje, klagende zang, backing tracks die meelopen. Allemaal hetzelfde kunstje.
    Ben dr na 2 nummertjes wel klaar mee.

  5. #1695

    Standaard

    Afgelopen zaterdag naar Fatal Flowers in Alkmaar, was een goed concert. De mannen hadden er lol in en speelden lekker strak. Morgen naar Tool, dat wordt andere koek (naar ik hoop). Ze twee keer eerder gezien en zat echt al een tijd te wachten tot ze weer op tour zouden gaan. Echt veel zin in. Dan vrijdag, als afsluiter van de drie nog naar de Rick de Leeuw band (mag zeker geen Tröckener kecks heten). Die laatste for old time's sake en ook alleen als er nog een beetje energie over is.

    Het is weer een lekker concert 'weekje'...

  6. #1696
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Oh, ben wel benieuwd naar de Flowers, met Berlijn neem ik aan?
    Wat Rick de Leeuw betreft, tijdje geleden nog wat gedaan met Rob van Zandvoort maar die zei er niks over dus dan zal die er wel niet bij zijn?
    Fijne muzikant trouwens.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #1697

    Standaard

    @Pepe,

    Klopt, mét Berlijn. Die was heerlijk op dreef, wat mij betreft een van de betere gitaristen in NL. Laatstelijk ook samen met Johan nog zien optreden, was ook goed.
    Laatst gewijzigd door Moskie; 17 juni 2019 om 16:20

  8. #1698
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Zeker. Tijdje geleden lieten we hem meespelen met Folsom Prison blues, dat spelen we met 132 Bpm. Als je niet zo thuis bent in dat fingerpickin' ga je geheid onderuit maar hij hield zich met wat handige trucage redelijk op de been. Chapeau hoor.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #1699

    Standaard

    Concert is een groot woord, maar familie van m'n vriendin trad afgelopen zondag op in de bospub in Dwingeloo. Gitarist (het familielid) en zangeres. Hartstikke fijn optreden.

  10. #1700

    Standaard

    Vanavond Ayreon !!!!! Ontzettend veel zin in. Ayreon Universe was ook al geweldig een paar jaar terug. Toen was ik naar de try-out en de 1e show. Nu alleen de 1e show.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top