Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 165 van 178 EersteEerste ... 65115155163164165166167175 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.641 t/m 1.650 van 1771
  1. #1641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    Vanavond waarschijnlijk naar "...And you will know us by the trail of dead". Weet niet helemaal of het mijn ding is, maar ach... in de buurt op fietsafstand en waarom niet.
    En hoe was het? Superinteressante band in ieder geval.

  2. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    En hoe was het? Superinteressante band in ieder geval.
    Ehm, interessant is denk ik het juiste woord

    Ach, aardig om er te zijn geweest maar had niet getreurd als ik het had gemist... Merk toch dat ik van iets meer (voor mij herkenbare) structuur in muziek ben en hoewel dat er ook in zat was het ook zat minder duidelijk zullen we maar zeggen.

    Maar prima voor een avondje, zal niet snel de behoefte om er nog een keer heen te gaan alleen.

  3. #1643
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Vanavond White Lies in Doornroosje.

  4. #1644
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Slash a.s. zondag! :-)

  5. #1645
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Gisteravond door mijn vriendin meegenomen naar Anneke van Giersbergen. Lekker akoestisch, weer eens wat anders. Uiteraard genoeg metalheads in de zaal, gezien de vele zwarte T-shirtjes. Ze speelde zelf, maar werd voornamelijk begeleid door Ferry Duijsen. Was een mooi ontspannen concert.
    Ze is een hele tour aan het doen op die wijze zie ik. Ik heb kaartjes voor 9 maart in mijn woonplaats.

  6. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Ze is een hele tour aan het doen op die wijze zie ik. Ik heb kaartjes voor 9 maart in mijn woonplaats.
    Ja, de "Inchecken" tour. Ze heeft ook een uniform aan dat lijkt op een stewardess, want het is een vlucht door haar muzikale carrière. Jammer dat Ferry dan niet een steward of pilotenpak aan heeft maar die wil volgens mij gewoon gitaar spelen en is niet van al die poespas.

  7. #1647
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    29 maart Ruben Hoeke in DJS in Dordrecht, voor het kapitale bedrag van 9 euro.

  8. #1648

    Standaard

    Zondag middag naar de "De Eerste Officiële Excelsior Recordings Supportersdag" in Paradiso Noord. Optredens van oa Johan en Moss + nog een aantal Excelsior bands. Daarbij ook de mogelijkheid een college over de geschiedenis van de Slaggitaar door Don van Dongen bij te wonen. Ik weet niet of ik de dame ook kan bewegen dat laatste te doen, anders gewoon bandjes kijken en dom kijken.

  9. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Slash a.s. zondag! :-)
    Hell Yeah!
    ik ook! Zin in!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  10. #1650
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moskie Bekijk bericht
    Zondag middag naar de "De Eerste Officiële Excelsior Recordings Supportersdag" in Paradiso Noord. Optredens van oa Johan en Moss + nog een aantal Excelsior bands. Daarbij ook de mogelijkheid een college over de geschiedenis van de Slaggitaar door Don van Dongen bij te wonen. Ik weet niet of ik de dame ook kan bewegen dat laatste te doen, anders gewoon bandjes kijken en dom kijken.
    Waar staat dat Excelsior voor?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top