Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Leo Caerts is inderdaad niet gigantisch, maar hebben redelijk veel goeds staan, en vallen qua prijs supergoed mee, Orange cab bijvoorbeeld heb ik nieuw nog nergens goedkoper gezien (ENGL Fireball ook als ik mij niet vergis).

    Verkopers kunnen goed spelen, maar een aantal van die mannen hebben echt weinig tact. Hele domme dingen zeggen die zouden moeten overtuigen tot kopen, maar zoiets geeft mij net de omgekeerde reactie. Als ze mij behandelen alsof ik stom ben, liever niet.
    Ja helemaal waar, ik zeg ook niet dat ze heel slecht zijn, maar ze hebben met toch al reeds een keer of twee goed "in't zak gezet" om het zo te zeggen. Ik bedoelde met grotere winkels, grotere namen... Leo Caerts en KM zijn bekend, maar als ik je bijvoorbeeld demonte zeg oid, (nu neem ik er wel een dure uit) zegt je dat waarschijnlijk niets... Of toch niet bij zoveel mensen...

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denblommme Bekijk bericht
    Bij de Key doen ze altijd iets van de prijs

    Nou, dat mag dan ook wel. Wanneer je daar een Matchless HC 30 plus cabinet koopt ben je iets van 1000 meer kwijt dan in Nederland
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    JNR is ook vrij groot btw. En bekend

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Ja inderdaad. Maar toch ook vrij duur, en kortingen geven ze daar ook niet graag! Wel een fijne winkel voor de rest!

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Je hoort er redelijk veel tegenstrijdige verhalen over. Het is niet de slechtste in ieder geval.

  6. #46

    Standaard

    Ik haat Piens, ten 1ste omdat ze geen prijzen vermelden op hun site, ten tweede omdat ze gewoonweg te duur zijn, en ten derde omdat een levering aan huis echt niet normaal lang kan duren. Ik heb al dingen van thomann en de musicstore in Keulen laten afkomen en ik was verbaasd over de snelheid prijs en mooie afhandeling van zaken.

    Kben er ooit 1keer geweest (Deinze is wat ver voor mij) kijken mocht aankomen zeeeeker niet. Dan rij ik nog liever wat verder naar Keulen, ik kon er alles testen zonder enig probleem, zelfs heel veel kunnen afdingen van de prijs, we hadden dan ook met de band 400.000frank/10.000 euro uitgegeven die we toen gewonnen hadden in 2000 met humo's rock rally

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top