Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 46
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Die gevallen ken ik helaas ook bij die winkel.
    Hey, een terneuzenaar, kennen wij elkaar?
    PM (anders wordt het zo offtopic)

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelmombeek Bekijk bericht

    *knip*

    komt daar muziek uit meneer piens?
    Ja, tuut tuut tuut tuut....

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelmombeek Bekijk bericht

    Toch straf, ik ben bereid om het jaarkontrakt volledig te betalen, maar in tijden van crisis waarin iedereen het moeilijk heeft, wil piens geen enkele toegeving doen, zelfs niet als hij hier totaal niets mee te verliezen heeft... hij wil dus eigenlijk het "kontrakt om het kontrakt" "respecteren", bizar als je het mij vraagt, in mijn ogen is dit echt profiteren van de crisis op de rug van de slachtoffers, zal wel dat hij daar zo een grote winkel kan neerplanten, van menselijkheid zal hij het niet gedaan hebben.

    Opgepast dus als je daar iets huurt, kijk het kontrakt na en als dit een kontrakt is waar hij onaanvaardbare winst kan mee maken als er problemen zijn bij de klant, loop dan hard weg!!!
    ?
    Ik wil niet lullig doen maar hij kan moeilijk voor iedereen een uitzondering maken. Straks heeft hij honderden mensen die uitstel van betaling willen, hij moet ook liquide blijven en dit zorgt enkel voor extra administratiewerk en de bijkomende kosten daarvan.

    In dit geval zou ik precies hetzelfde doen, dat is nu eenmaal zaken doen, ook al maak je je daar niet populair mee. Dit voorval had trouwens net zo goed bij een andere winkel kunnen geweest zijn .

    En profiteren van de crisis? Dit contract is toch vorig jaar opgesteld, hij kan toch niet weten dat jij je baan gaat verliezen.


    Nogmaals, ik vind het erg dat je je baan hebt verloren maar het is nu eenmaal zo.
    it's better to burn out than to fade away

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Ik wil niet lullig doen maar hij kan moeilijk voor iedereen een uitzondering maken. Straks heeft hij honderden mensen die uitstel van betaling willen, hij moet ook liquide blijven en dit zorgt enkel voor extra administratiewerk en de bijkomende kosten daarvan.

    In dit geval zou ik precies hetzelfde doen, dat is nu eenmaal zaken doen, ook al maak je je daar niet populair mee. Dit voorval had trouwens net zo goed bij een andere winkel kunnen geweest zijn .

    En profiteren van de crisis? Dit contract is toch vorig jaar opgesteld, hij kan toch niet weten dat jij je baan gaat verliezen.


    Nogmaals, ik vind het erg dat je je baan hebt verloren maar het is nu eenmaal zo.
    Ok dit voorval had misschien bij een andere winkel kunnen geweest zijn, inderdaad... Maar lees dit en het andere topic maar eens goed door, dan merk je wel dat deze persoon echt niet menselijk handelt...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Ik wil niet lullig doen maar hij kan moeilijk voor iedereen een uitzondering maken. Straks heeft hij honderden mensen die uitstel van betaling willen, hij moet ook liquide blijven en dit zorgt enkel voor extra administratiewerk en de bijkomende kosten daarvan.

    In dit geval zou ik precies hetzelfde doen, dat is nu eenmaal zaken doen, ook al maak je je daar niet populair mee. Dit voorval had trouwens net zo goed bij een andere winkel kunnen geweest zijn .

    En profiteren van de crisis? Dit contract is toch vorig jaar opgesteld, hij kan toch niet weten dat jij je baan gaat verliezen.


    Nogmaals, ik vind het erg dat je je baan hebt verloren maar het is nu eenmaal zo.
    Mee eens. Kijk, die zaak moet wel draaien, dat is bij piens zo, maar ook bij de bakker op de hoek.
    Wat ik ergelijker vind is dat iedereen maar spullen wil hebben, hebben, hebben, en zonder noemenswaardige cash gaat shoppen. Sparen, en dan pas kopen...je kunt moeilijk van een winkel vragen dat ie rekening houdt met jouw thuissituatie....hij heeft ook een thuissituatie.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2005
    Locatie
    Temse,Oostvl, Belgie
    Berichten
    974

    Standaard

    Ben er laatst ook eens langs geweest, gewoon nieuwsgierig en wou eens kijken welke amps ze hadden... Ze verkochten daar geen Randall de verkoper zei dan verschillende redenen waarom Randall volgens hem slecht is etc etc en Bugera WEL goed is ... achja die winkel heeft toen wel afgedaan. Zeer mooie winkel wel, veel show maar de prijzen zijn echt abnormaal duur vind ik.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Het valt me op dat de prijzen in Belgie toch een stuk hoger liggen. Toen ik eind 80-er jaren in Zeeland kwam wonen en dus meer naar belgische muziekwinkels ging, was het juist andersom....is dat iets met een bepaalde belastingtoeslag misschien? Ik heb het woord " luxetax" al wel gehoord, wellicht dat het iets mee te maken heeft...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Het valt me op dat de prijzen in Belgie toch een stuk hoger liggen. Toen ik eind 80-er jaren in Zeeland kwam wonen en dus meer naar belgische muziekwinkels ging, was het juist andersom....is dat iets met een bepaalde belastingtoeslag misschien? Ik heb het woord " luxetax" al wel gehoord, wellicht dat het iets mee te maken heeft...
    Belasting op levensnoodzakelijke middelen in belgie is 6 %, maar instrumenten kunnen ze (de regering dan, ik kan niet zonder mn piano/gitaar) daar niet bij rekenen, die worden onder de luxegoederen gerekend. Daarop staat 21 % belasting, das 2 % meer dan in nederland als ik het goed heb.
    Das maar een deel van de verklaring, in Nederland zijn veel meer muziekwinkels dan in belgie, dus hebben ze meer concurrentie, en zijn de winkels ook groter dus kunnen ze aan betere prijzen inkopen.
    Als je in belgie naar een grote muziekwinkel wil, heb je maar beperkte keuze: Piens, Leo Caerts, en Keymusic, en de eerste 2 zijn niet al te kwalitatief heb ik gehoord. Piens ga ik ook niet meer binnen, daar hebben ze me afgezet, en Leo Caerts ken ik een paar ontevreden klanten van. Gelukkig is keymusic wel goed en hebben ze redelijke prijzen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    In het gaatje.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psychomantis Bekijk bericht
    Belasting op levensnoodzakelijke middelen in belgie is 6 %, maar instrumenten kunnen ze (de regering dan, ik kan niet zonder mn piano/gitaar) daar niet bij rekenen, die worden onder de luxegoederen gerekend. Daarop staat 21 % belasting, das 2 % meer dan in nederland als ik het goed heb.
    Das maar een deel van de verklaring, in Nederland zijn veel meer muziekwinkels dan in belgie, dus hebben ze meer concurrentie, en zijn de winkels ook groter dus kunnen ze aan betere prijzen inkopen.
    Als je in belgie naar een grote muziekwinkel wil, heb je maar beperkte keuze: Piens, Leo Caerts, en Keymusic, en de eerste 2 zijn niet al te kwalitatief heb ik gehoord. Piens ga ik ook niet meer binnen, daar hebben ze me afgezet, en Leo Caerts ken ik een paar ontevreden klanten van. Gelukkig is keymusic wel goed en hebben ze redelijke prijzen.
    Keymusic is goed, maar in vergelijking toch nog net ietsje duur hoor! Check maar eens... Maar je bent best af, als je zo'n dingen hier in België wil kopen, dat je naar een kleine plaatselijke muziekwinkel gaat. Die willen vaak een deel van de prijs af doen! Al meerdere mensen geweten die zo een goede zaak deden, bij de grote muziekwinkels zoals keymusic en leo caerts, gaat zoiets niet makkelijk gaan...

  10. #30

    Standaard

    Bij de Key doen ze altijd iets van de prijs
    Te koop: Fender Fretless MIM jazz (bordeaux) 400 euro

    En ik ben een lief klein meisje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top